ilk başta bir duyurum var jisung'un annesini istediğiniz gibi hayal edebilirsiniz bu bir. iki bölüm çok geciktirdim onu fark ettim bunun telafisini yapacağım birde size kalmış ama beni takip ederseniz çok sevinirim iyi okumalar
_______________________________________________________
"Prens jisung, burayı bir gün bulacağını biliyordum"
yavaş yavaş yanıma doğru adımladı
(o sırada jisung: kanka bırakmasaydın bu kadar uğraşmazdım. blackly ile Max hayal gücüüüüü)
diye duyabileceğim şekilde mırıldandı, o an ne hissediyordum?
mutluluk mu? özlem mi? kızgınlık mı? hüzün mü? Bu sorunun cevabını bende bilmiyorumdum"kraliçem.... yani bayan han bir açıklama borçlu olduğunuzu düşünüyorum, yanılıyor muyum?"
"Ahh hayır aslında herşeyi baştan anlatmaya başlayabilirim artık gerçekleri bilmen lazım ama jisung içtenlikle soruyorum gerçekleri bilmek istiyor musun? Buna dürüst bir cevap istiyorum, prens jisung"
istiyor muydum? gerçekleri bilmeye hazırmıydım? yani sonuçta kaç yıldır merak ediyordum artık sorumun cevabını alabilirdim ama sadece gerçeği bilmeye odaklanmıştım kendime hiç gerçekleri öğrenmek bu kadar mı istiyorsun? onu bulunca gerçekleri öğrenecek misin? gibi sorular sormuyordum.
"buyrun,başlayın"
"pekala bundan 25 yıl öncesinde"
&
"soojun benim kralım olmak istermiydin"
"neden olmak istemiyeyim güzelim sen benim en güzel hediyem,vampirimsin ama insan ile vampirin evlenmeme ku-"
"hay sikeyim ben o kuralı kaldırırım"
"ağzına küfür yakışmadığını söylemişmiydim"
"soojun ben kraliçeyim benim sözüm geçerli olur hep. Şuan beni öpmeni emrediyorum"
han soojun güldü, ve bir buse kondurdu kraliçesine ama onları dinleyen soo dan haberleri yoktu. Soo... O kraliçeye aşıktı. Çok yakın dostlardı kraliçeyle ama soo ona aşık (?) olmuştu yani buna aşk mı? denir takıntılık mı? orasını birazdan anlarsanız.
"Kraliçem nasılsın?"
"Oh soo iyiyim sen?"
"bende iyiyim. Şey uzun zamandır sohbet etmiyoruz biraz sohbet etsek iyi olur diye düşündüm."
"haklısın."
"kraliçem 2 yıl sonra için ne olacağını bilmek istermiydin"
"böyle bir yeteneğim olsa neden olmasın?"
"ben olacak bir şeyi biliyorum, orası kesin"
güldü kraliçe
"neymiş o"
"yakında anlarsın majesteleri, görüşürüz"
ne mi olmuştu 2 yıl sonra... Emin olun hiç iyi şeyler olmamıştı.... bu 2 yıl içerisinde kral ile kraliçe evlenmişti, jisung adlarında çocukları olmuştu.
kapı tıklama sesi
"gel"
"Merhaba kraliçem"
"Oh soo seni buraya hangi rüzgar attı?"
"şimdiden özür dilerim kraliçem çünkü olacaklar hiç iyi şey değil, mutlu bir başlangıç mutlu bir sonla bitecek diye birşey yoktur."
________________________________________________________
uzun zaman sonra yine bennnm
bu arada soo kız haberiniz olsun
diğer bölümü hızlı atıcam akşama kadar gelir iyi okumalar
bu ficten bir 30 bölüm çıkartcam arkadaşımla iddia'ya girdim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minsung// vampir kraliyeti
Vampirepov: stray.kinds143 "sen kraliçe'nin oğlusun" "prens geri mi döndü?" "onu görmek istiyorum" "kraliçenin haberi varmı?" ... "kraliçe mi? prens mi?"