Kim mişsin bakalım lee minho •8

206 27 6
                                    

/Kitap berbat ilerliyor güzel ilerletmem lazım /

Hatırlatma

"Şimdi olacaklar için özür dilerim kraliçem mutlu başlangıç mutlu sonla bitecek diye birşey yoktur"

______________________________________________________

Kraliçe'nin birşey demesine izin vermeden çıktı oradan. Kraliçe hala ne olduğunu idrak etmeye çalışıyordu. Tabi buna saray da kopan büyük çığlık yüzünden saraya koşması ve yerde yatan han soojun'u ve dişleri kan içinde olan soo'yu görmeyi beklemiyordu. Durdu o zaman kraliçe için zaman,dakikalar,saniyeler herşey durdu. Neydi bu duygu ne hissetti o an kraliçe...

"Sen bana aitsin kraliçem"

"Ben sana hiçbir zaman ait olmadım olmayacağımda ölümünü en iyi şekilde tadacaksın soo"

İşte o günden sonra soo idam edildi. Kraliçe oğlunun vampir veya insan olduğunu bilmiyordu bu yüzden oğlunu da riske atmamak için dünya'ya büyük annesinin yanına gönderdi.

&

Jisung dan

Anlattıkları karşısında gözlerim doldu şuan nefret mi? kırgınlık mı? Öfke mi? Veya üzüntü? Yine aynı duygu karmaşası ne hissediyorsunuz gram fikriniz olmuyor.

"Prens han jisung, senin vampir veya insan olduğunu bilmiyorum... Bu doğru ben bir anne olamadım sana ama emin ol bundan sonra güzel bir şekilde yaşayacaksın"

"Güzel bir şekilde yaşamak değil. Seni tanımak, senle yaşamak istiyorum sadece tek isteği bu"

En sıcak gülümsemesinden sundu bana gözleri dolu bir şekilde.

"Vampir olduğunu anlamamız lazım güvenliğin için,  bu biraz tehlikeli olabilir ama krallığın sonunda güçlü bir cadı olan Lee Felix var eğer onun yanına gidersen sana yardımcı olabilir vampirsen gücünü aktifleştirmemiz gerekir. Seni az önceki, seni buraya getiren vampir lee minho ile götürebilir"

"Şey üzgünüm majesteleri ama ne kadar tehlikeli"

Ufak bir kıkırtı bıraktı

"Merak etme prens olduğunu görünce çok sıkıntı çıkmaz. Muhafızlar!!"

Aniden odaya 3 kişi girdi

"Emrinizdeyiz majesteleri"

"Lee minho'yu çağırın lütfen, çıkabilirsiniz"

Pekala şimdi vampir olma ihtimalim var, ve bu ihtimal çok korkunç geliyor yani düşünsenize; şunca hayatınızda aniden bir krallığa gelip prens olduğunuzu öğreniyorsunuz, sonra birde ne göresiniz anneniz bir vampir ve kraliçe sonra bir bakmışsın vampir olabilirsin. Tamam bunların normallik oranı kaç, veya ben iyi değilmiyim.
Bunları düşünmeye devam  ederken aniden yine o gıcık vampir minho içeriye girdi.

Saygıyla eğildi ve

"Majesteleri beni çağırmıssınız, buyrun emrinizdeyim"

" Senden bir ricada bulunacaktım prensi güçlü cadı Lee felix'in atölyesine kadar eşlik eder misiniz"

"Tabiki majesteleri, benim için onurdur"

"Çok kibarsın Lee minho şimdi yola koyulabilirsiniz, lütfen prensi koruyun ve dikkatli olunuz, çıkabilirsiniz."

Çok kibarmış. Kaba birinin teki daha hem vampiri kalmamış cadısı da var yani.
Birde lee minho adlı vampirle gideceğim

Kim mişsin bakalım lee minho

_________________________________

Yeni bölümle karşınızdayımmmm

Umarım güzel yazmışımdırrr

Soo Allah belanı versin inşallah


minsung// vampir kraliyetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin