"Bilmiyorum,sikeyim ki bilmiyorum. Aniden sinirlendim ve bir baktım zincirleri kırmışım"
Herkes düşünmeye başladı ve Chan
"Yeonjun'a gitmelimiyiz?"
Minho ve seungmin de chan'ı onayladılar ve ilerlemeye başladılar.
&
Yolda ilerlerken Jisung'a olayları anlatmışlardı ve Jisung hiç çıtını bile çıkarmadı yolda ilerlerken bile düşünmeye başladı. "Annem neden böyle yaptı?"
"Düşündüğüm kadar iyi değil mi?"
"Niye suçsuz kişileri öldürüyor?"
"Niye yargılanmıyor? Onların ne suçları var?" Ve daha birçok bunun gibi şeyler düşünmeye başladı.Sonuçta iyi sandığımız her kişinin gerçek yüzü illaki ortaya çıkardı değil mi?
Maskenin düşmesi.
"Geldik burası" Dedi seungmin
"Evet geldik, Chan bu arada sen diğerlerine haber vermeye git biz gidelim""Tamamdır Minho, dikkat edin."
"Jisung hadi gidelim, Jisung? Hey duyuyor musun beni?" Dedi Minho.
Jisung o an düşünceler içerisindeydi olduğu yerde kalakalmıştı.
Seungmin "heyy Han jisunggg" dedi.
"Ha? Ne? Banamı seslendiniz." Dedi
Minho
"İyisin değil mi? Kaç dakikadır sana sesleniyoruz"
"Evet, evet iyiyim sadece yorgun olduğum için dalmışım, gidelim"
Dedi Jisung halbuki düşünce okyanusundan çıkmıştı kendisi ama Minho bunun nedeninin bu olmadığını anlamıştı ve bunu soracağını aklının bir köşesine kazıdı.
Seungmin aniden "Yeonjunnn! Biz geldik" dedi.
"Oooooo sizi hangi rüzgar attı buray- O prens hoşgeldiniz" dedi ve saygıyla eğilip kalktı yeonjun.
"Hoşbuldum bay yeonjun" dedi.
Minho direkt söze girdi " Jisung bu yeonjun, kendiside bir vampir ama her vampirin bir özel gücü vardır, zihin okuma vesayre dışı, Yeonjun, birinin nasıl biri olduğunu vampir mi? Fani mi? Vesayre gibi olduğunu anlar" diye açıkladı
Jisung kafasıyla onayladı ve Minho devam etti
"Bu yüzden Yeonjun'a geldik"
Dedi. Seungmin ise
"Yeonjun Jisung Lisa'yı hatırlarsın, jisungta intikam sebebi fln kaçırılmış ve zincirlerle bağlıymış ama ani sinirle zincirleri kırmış, ben açıkçası vampir olduğunu ve onun özel gücünün bu olduğunu düşünüyorum ama yinede senden öğrenmek en iyi seçenek."Yeonjun "benim bir tahminim var ama yinede bu imkansız birşey, prens şuraya oturup elini uzatırmısın"
Jisung yeonjun'un dediklerini yaptı ve Yeonjun Jisung'un elini tuttu.
Yeonjun gözlerini şaşkınlıkla açtı çünkü beklediği şeyin imkansız olduğunu sanıyordu.
"Bu İmkansız"
Herkess meraklı gözlerini yeonjuna çevirdi ve Yeonjun
"O bir büyücü..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
minsung// vampir kraliyeti
Vampirepov: stray.kinds143 "sen kraliçe'nin oğlusun" "prens geri mi döndü?" "onu görmek istiyorum" "kraliçenin haberi varmı?" ... "kraliçe mi? prens mi?"