"Ne demek hamileyim?!"
Hina'nın birden bağırıp ayağa kalkmasıyla gözlerimi kapattım. Böyle ani tepki vermese olmuyordu sanki.
"Sen ciddi misin?" dedi yeniden koltuğa oturarak.
"Şaka yapar gibi bir halim mi var Hina?" diye bıkkınlıkla konuşmamla "Kimden?" diye sordu merakla.
Sevgilim olmadığı için bunu sorması çok normaldi tabii ama vereceğim cevap benim için hiç de normal değildi.
Oflayıp ayağa kalktım ve derin bir nefes alarak gözlerine baktım.
"Taehyung." diye tek nefeste söyledim.
"Oha! Abimden mi?!"
Larin'in şaşkın bir şekilde konuşmasıyla hızla ona döndüm. O ne ara gelmişti eve?
"Kim kimden hamile?!" İçeri elinde cips tabağıyla giren Seokjin'le gözlerimi kapattım.
"Lavin, Taehyung'tan hamileymiş." diyerek uzandığı koltuktan doğrulan Yoongi'yle gözlerimi büyüttüm. Kafasına kadar çektiği battaniye sayesinde ve dikkatimin dağınık olması yüzünden farketmemiştim onu.
"Ne zaman olmuş bu?" diyerek mutfaktan çıkan Hoseok'la derin bir nefes alıp ona döndüm.
Bu evde neler oluyordu cidden?
"Detaylı bir anlatım yapayım mı Hoseok?" dedim sinirle. Sadece Hina'ya söyleyecekken evin her köşesinden birinin çıkması sinirlerimi bozmuştu.
"Baba oluyormuşsun Taehyung, hayırlı olsun." diyerek Taehyung'un sırtına vuran Namjoon'la gözlerimi büyüttüm.
Oda buradaydı...
Gerçekten şaka gibiydi her şey. Sadece bir kişiye durumu söyleyecekken herkesin öğrenmesi, hatta öğrenmesini en son istediğim kişinin öğrenmesi gerçekten şaka gibiydi.
"Gerçekten hamile misin?"
"Yok yalandan hamile hyung." diyerek Seokjin'in elindeki tabaktan cips alan Jungkook'un ardından Jimin "Ya da güzel bir şaka yaptı sana Taehyung." dedi.
"Ay bunun şakası mı olur? Kız hamile işte! Hemen evlenmeleri gerek!"
"Hina unni haklı! Evlenmek zorundalar!" dedi Larin'de Hina'nın hemen ardından.
İşte evlilik maceram böyle başlamıştı. Çocukluk arkadaşımdan hamile kalmam sonucu apar topar evlendirilmiştik.
Sorun şuydu ki... biz birbirimizden nefret ederdik.
...
Yeni fic yine ben...
Eğlenceli, komik ve biraz da atışmalı bir fic yazmak istiyorum, umarım beğenirsiniz.
İlk bölüm ne zaman gelir bilmiyorum, çünkü aklımda birkaç bir şey daha var. Duruma göre bakacağım artık.
Bölüm hakkındaki görüşlerinizi alayım.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Sizi seviyorum~~~
Hoşçakalın~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best Mistake - Kim Taehyung
FanfictionAsla anlaşamadığım adamdan çocuk sahibi olmam ve evlenmem planlarımın arasında yoktu...