Kesinlike çok mutluyum...
Kim Taehyung ülkesine döner dönmez direk benim bulunduğum ortama geldi. Şuan kesinlikle benden mutlusu yok.
"Ee Taehyung kalacak mısın burada?"
Geri gider umarım, onunla aynı ülkede olmak bile istemiyorum.
"Kalacağım." demesiyle içimi çekip gözlerimi kapattım. Şans benden yana değildi tabii ki.
"Annemler buna çok sevinecekler abi." diyen Larin'le Taehyung gülümseyip saçlarını öptü.
"Ne güzel, yine hep beraberiz." Hina'nın heyecanlı bir şekilde konuşmasıyla masanın altından bacağına vurdum. Hiç de güzel bir şey değildi bu.
Yüzünü buruşturup bana döndü ve bacağını ovuşturdu.
"Bazı kişiler bundan memnun olmasalarda burada kalacağım."
Taehyung ukala bir şekilde konuşup cümlesinin sonunda bana dönüp gülümsediğinde gözlerimi devirdim.
"Sen de memnun olmayan kişilerle çok muhattap olma o zaman."
"Muhattap olmak hoşuma gidiyor belki." deyip kollarını masaya yaslayınca derin bir nefes aldım.
"Karşılık aldığında üzülme de sonra."
Tam bana cevap verecekken Jungkook bu gergin ortamı değiştirmek için ayağa kalktı ve karşısında oturan Hina'ya doğru yürüyüp önünde diz çöktü.
Cebinden Hina'nın yüzüğünü çıkartıp elini tutunca göz devirdim. Yine başlıyorduk.
"Bebeğim çok pişmanım ben seni kırdığım için. Ne olur affet beni ve bu yüzüğü parmağına hiç çıkmamak üzere takayım? Seni çok seviyorum ve her zaman seveceğim. Benimle evlenir misin?"
"Yeter ama artık! Evleninde kurtulalım sizden ya!"
Yoongi'nin isyanından sonra Seokjin "Yüzüncüye ettin şu evlilik teklifini. Ben senin yerinde olsam kabul eder etmez kıyarım nikahı." dedi.
"Hayır sorun Hina'da. Belli bu çocuk yine üzecek seni, her seferinde ne diye affediyorsun? Biraz süründürsene."
Jimin'in ardından Larin "Sen Jungkook oppanın tarafında değil miydin? Bunu ben söylemeliydim." dedi sinirle.
"Sen veya ben ne farkeder?"
"Çok şey farkeder! Sen kısasın!"
"Konumuzun bununla ne alakası var?!"
"Mantıklı davranmayı kes! Seni istemiyorum! Sen kısasın!"
"Sen 1.62'sin!"
"Evet teknik olarak aynı boydayız!"
"Ne yapmamı bekliyorsun?"
"Kız gibi hissetmek istiyorum!"
Jimin masanın üzerindeki çiçeği alıp sinirle Larin'e uzattığında "Beni koruyacak biri lazım!" dedi.
Bu saçma dialog ne kadar daha uzayacak gerçekten merak ediyordum.
"Boks yapıyorum!"
"Jungkook oppa da yapıyor!"
"Bunun konumuzla alakası ne?!"
"Mantıklı davranma artık! Sen kısasın!"
"Ben zenginim!"
Jimin'in söylediğiyle Larin'in yüzü yumuşarken Hina'ya döndü ve "Jimin oppa haklı. Affetme." dedi.
Gerçekten delilerdi ve tam birbirlerine görelerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best Mistake - Kim Taehyung
FanfictionAsla anlaşamadığım adamdan çocuk sahibi olmam ve evlenmem planlarımın arasında yoktu...