"Ben cidden evleniyor muyum?" Üzerimdeki gelinliğe aynadan bakarken hayretle konuştuğumda Hina "Günaydın." dedi eğlenir bir şekilde.
"Çok güzel oldun yalnız, Taehyung bayılacak." demesiyle gözlerimi devirdim. "Aynen kesin bayılır."
"Ne var be? Arkadaşımı ezip durma. Kaptın gül gibi çocuğu, daha ne istiyorsun?"
"Hina döverim seni, hamileyim diye üşeneceğimi düşünme. Cidden döverim." dememle bu sefer o gözlerini devirdi. "Ay tamam, sustum."
"İyi edersin... ayrıca bu güzel bunu alalım." dememle bana hayretle baktı. "İlk denediğini mi alacaksın cidden? Bir sürü seçenek var. Denesene."
"Hina bu benim istediğim bir düğün değil, farkındaysan. Neden gelinliğime özeneyim? Oldu bu işte."
"İyi peki, sen öyle istiyorsan." dedi ve kendi gelinliklere bakmaya başladı.
"Ama annemler bunu gerçek bir evlilik sanıyor Lavin unni, gerçekten daha güzel bir şey seçemez misin?" diyen Larin'le derin bir nefes aldım.
"Ya ben hep yengemle böyle alışverişe çıkacağımı hayal ederdim, bir kısmı oldu da yengem hemen bitsin diye uğraşıyor."
"Larin abartma, güzel işte bu. Beğendim, annemlerde beğenir. Bu olacak. Uzatmayın."
Hina eline bir gelinlik alıp aynadan üzerine tuttu ve içini çekti. "Kocama atayım bunu da bana alsın."
"Çok güzel oldu bence unni." diyen Larin'le gelinliği yerine bıraktı ve bana döndü. "Bizden önce evlendiğinize inanamıyorum. Her zaman ilk evlenen biz oluruz diye düşünüyordum."
"Hepimiz öyle düşünüyorduk unni ama siz ha bire yüzük attığınız için bir türlü gerçekleşemedi bu, ha birde Lavin unninin aman yengemin hamile olması da etkili oldu tabii." deyip bana dönerek imayla bakan Larin'le gözlerimi devirdim.
"Siz ikiniz imayı kesin de yardım edin bunu çıkartayım."
Hina ve Larin arkama gelip gelinliğin iplerini çözmeye başladıklarında derin bir nefes aldım. Sıkılmıştım cidden.
"Ay bu ipleri açmak da ne zormuş, Taehyung oppaya acıdım şimdi. Çok zorlanacak." deyip gülen Hina'yla Larin "Onlar zaten yapacaklarını yaptı bir zahmet düğün günü de yapmasınlar." dedi.
Hızla arkamı döndüm ve ikisine de birer tane vurup sinirle gözlerine baktım. "Siz cidden iflah olmazsınız!"
İkisi de gülüp birbirleriyle ellerini vurduklarında gözlerimi kısıp hızla yanlarından ayrıldım.
...
"Ay çok güzel oldum!" diyen Hina'yla gözlerimi devirdim ve kollarımı göğsümde bağladım. Bunu gelin olan bana söylemesi gerekmiyor muydu? Ne diye kendini övüyordu bu egoist?
"Bende çok güzel oldum ya!"
Larin'de onun gibi söylediğinde gözlerimi kıstım ve elimi karnıma koydum. "Sen bu halana çekme anneciğim, egoist olma tamam mı?"
"Ne egoistliğimi gördün unni, aşk olsun." deyip aynadan kendini incelemeye devam etmesiyle gözlerimi devirdim.
"Tabii canım, ne egositliği. Benim hatam."
İçeri annem ve Soohee teyze girdiğinde derin bir nefes aldım. İkisi de dolu gözleri ve yüzlerinde hafif bir tebessümle bana bakıyorlardı.
"Çok güzel olmuşsun tatlım."
"Aynı prensesler gibisin kızım."
İkiside bana iltifat edince gülümsedim. İşte böyle olmalıydı. Bugün ben evleniyordum, gelin bendim. Bana iltifat gelmeliydi, başkasına değil. Özellikle arkadaşlarımın kendilerine iltifat etmeleri hiç gerekmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best Mistake - Kim Taehyung
FanfictionAsla anlaşamadığım adamdan çocuk sahibi olmam ve evlenmem planlarımın arasında yoktu...