Gerginlikten ellerim titrerken derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Ailelerimizi bizim eve çağırmıştık ve birazdan hamileliğimi söyleyecektik ama nasıl tepki vereceklerdi hiçbir fikrim yoktu.
"Sakin ol." diyen Taehyung'la ona döndüm ve derin bir nefes aldım. "Elimde değil. Ne diyecekler bilmemek beni korkutuyor."
Önümde diz çöküp ellerimi tutarak "Ne derlerse desinler Lavin,... ben seni ve bebeğimizi bırakmayacağım." dediğinde istemsizce gözlerim dolmuştu.
Hamilelik hormonlarını normalde anlamazdım, yani ani duygu değişimleri falan bana garip gelirdi ama şuan benimde duygularım aniden değişmişti. Az önce aşırı gerginken şuan aşırı duygusal hissediyordum.
Taehyung gülüp "Hormon bozuklukları başladı mı?" deyince istemeden bende güldüm ve başımı salladım.
"Gidelim mi?" demesiyle tekrar başımı salladım ve onunla beraber ayağa kalktım. Tam o sırada aşağıdan bir kalabalık sesi gelmeye başladı.
"Ya canım teyzelerim benim nasılsınız?!" Jimin heyecanlı bir şekilde annelerimizi sorarken Taehyung'la göz göze geldik.
"Yalnız olmayacak mıydık?" dememle "Kaçırırlar mı bu fırsatı?" dedi.
"Mahvolduk gibi hissediyorum." dememle "Bende." dedi.
Taehyung'la beraber aşağı indiğimizde Larin gülerek yanımıza geldi. "Oy benim canım yengem." deyip koluma girdi ve elini karnıma koydu. Hızla eline vurup kaş göz işaretleriyle onu uyardığımda omuzlarını silkti ve Jimin'in yanına yürüdü.
"Kızım ayakta kaldınız gelin oturun." dediğinde Jimin "Otur Lavin cidden, bir şey olmasın şimdi." diye imayla konuştu.
"Jimin!"
"Ne olacak Jimin sanki. Genç o, ayakta durmakla yorulmaz." diyen annemle derin bir nefes alıp gidip oturdum. Taehyung'ta yanıma gelip oturduğunda annelerimiz bize imayla baktı.
"Ay hadi konuya girin, sıkıldım." diyen Hina'yla derin bir nefes aldım. "Sussan mı sen?"
"Niye sussun çok sevgili ev sahibim? Konuş patron?" diyen Jimin'le Hina "Jungkook bu civciv bana neden böyle davranıyor?" dedi.
"Yaranmak için birtanem. Sevgilisinin ailesinin yanında iyi davranıyor işte."
"Ne? Lavin?! Siz Jimin'le beraber misiniz?!" diye hızla yükselen annemle gözlerimi büyütüp ona baktım.
"Gitti güzelim kız! Off Taehyung! Kaçırdın kızı!" diye Soohee teyze de yükseldiğinde gözlerimi kırpıştırdım.
Annem "Ya kızım neden söylemiyorsun Jimin'le çıktığını. Ben Taehyung'la seni yakıştırıyordum. Jimin yanlış anlama." deyip Jimin'e döndü ve yeniden bana baktı. "Kızım ne demek bu şimdi?!"
"Jimin mi gerçekten Lavin." diyen Soohee teyzeyle "Benim neyim varmış Soohee anneciğim ya?!" dedi.
Soohee teyze "Anneciğim sen bir dur-" deyip ona döndü ve "Anne mi?" dedi.
Jimin "Ben Lavin'in sevgilisi değilim. Bir harfi değiştirin anneciğim." dedi gülümseyerek.
"Lalin mi? Lalin kim?"
"Yok Soohee teyze ya, Larin'le sevgili bu civciv." diye heyecanla konuşan Hina'yla Jung amca ayağa kalktı.
"Ne?!"
"Jung amca şimdi şöyle ki... ben Larin'i çok seviyorum." diye masum bir şekilde söylediğinde derin bir nefes aldım. Onlar neden gelmişti ki? Bizim olayın söylenmesi gerekiyordu, bunun değil. Resmen rol çalmışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Best Mistake - Kim Taehyung
FanfikceAsla anlaşamadığım adamdan çocuk sahibi olmam ve evlenmem planlarımın arasında yoktu...