Malem jsme byli prozrazeni..

32 3 0
                                    

Když jsem včera odcházel z Thornovy ložnice, řekl mi, ze se teď tyden neuvidíme. Je to tedy kvuli tomu, ze jede navštívit Ofeliinu rodinu. Je mi ho docela líto, podle toho jak je popisoval ho asi sezerou za živa. Bude mi chybět, ale tyden to nějak vydrzim, pak si ho ukradnu pro sebe protože samozrejme za tu dobu co bude pryč nabyde spousta práce. Opravdu tu je reálná moznost ze se tu bez jeho pomoci zblaznim, je toho hodne. Rozhodl jsem se ještě mu poslat vzkaz. Ten jsem složil do uhledneho čtverečku a dal ho Ofelii.
,,Dejte tohle vašemu drahemu snoubenci až ho uvidíte." zasmál jsem se ,,Je to jen neco z práce, prosím neotevirejte to, stejně byste tomu nerozumnela."
,,Dobre, doručím mu to co nejdříve." rekla Ofelie.
,,Diky moc."
————————
Ofelie šla po chodbě směrem k Berenilde. (poznámka autora: to je thornova teta)
Jakmile se dostala do jejího apartma, Berenilda si pohledem změřila papírek v její ruce.
,,Copak to mate, drahá?"
,,Jen neco od hejtmana, pro Thorna, prý pracovní" pokrcila rameny Ofelie.
(poznámka autora: hejtman= starosta, v tomto případě města Metropolis, což je to město kde žijí naše postavy a rodinný duch, je to take hlavní město)
,,Tak se na to podíváme ne?" Berenilda vypadala zvedave.
,,Říkal, ze to nemám otvírat"zamracila se Ofelie.
,,Tak to se na to ještě dvakrát tak podíváme" Berenilda natahla ruku ,,dejte to sem devenko"
Ofelie ji složený papírek nesměle podala a Berenilda začala cist.

,,vim ze se srdci jsem si zahraval, ač s tvým tak ciniti nehodlám. prisaham ze to nejlepsi co bude v mých silách udělám. když svěřils mi svou důvěru, jak láska nase krasna muže být. jen šanci tomu, drahy dat musíš"

,,Co to sakra je" zamracila se ,,však to ani nedává smysl, a navíc to zní jako vyznání lasky."
V tu chvíli do dveří vrazil Thorn.
,,Už mate zabaleno?" zeptal se věcně.
,,Ano, sluha už odnesl zavazadla" pokyvala hlavou jeho teta a podala mu papírek ,,tohle ti měla Ofelie donest od hejtmana, co to ma být?"
Thorn si text naskrabany napůl nečitelně několikrát přečetl. Cely oblicej jakoby mu ztuhl a oči zchladly, možná proto, aby se mu v nich nezracily žádné emoce.
,,To jsou všechno kódová slova" odsekl ,,znamená to, ze jsem na nej byl naštvaný kvůli něčemu pracovnímu, protože me zklamal, a z toho co jsem vylustil dal to vypada ze se ten problem ještě zhorsil, budu se muset z lázní (poznámka autora: tam přijela ofeliina rodina a už tam měsíc čeká na navstevu) vrátit o tři dny dříve, budu s vámi tudíž jen čtyři" Jak domluvil, stekla mu kapka potu s cela. Ofelie se mu nedivila, v tom horku co tu bylo, ještě když byl navleceny v uniformě.
,,Delas si legraci drahoušku?" i prez  Berenildin neustálý usmev bylo videt, ze se hrozně zlobí.
,,Bohuzel ne," Thorn se usklibl ,,tetičko"

Thorn x Já Kde žijí příběhy. Začni objevovat