Okumaya başladığınız tarihi yorumlara bekliyorumm💫
ADELİNA EFLİN ATEŞ
"Çitlembiğimmm"
Diyerek Umay'ın odasına dalmam ile yüzünden asla eksik olmayan o garip bakışıyla karşıladı beni."He bugün odama 1000. dalışın canım ablam. Söyle bakalım yine hangi elbiseyi denedin?"
" Uf yani çitlembiğim. İyiki gösterdik sana iki elbise. Hem akşam düğün var. Teyzemizin kaynının kuzeninin kuzeninin kızı evleniyor. Yakın akraba sayılırız. Sen yine kot pantolon ve tunikle gelmeyeceksin değil mi?"
"Ay Eflin darlık geldi bana. En son düğüne de gelmeyeceğim o olacak. Hem o bizim akrabamız bile sayılmıyor. Sen fazla uçmuşsun."
" Aaaa ben anladıım. Sen sana yine talip çıkacak diye gelmek istemiyorsunn"
" Aynen Eflin aynen. Seni de teyzeler rahat bırakmıyor. Ama sendeki bu rahatlığı anlayamıyorum."
" Birincisi abla canım abla. İkidir Eflin diyorsun gözümden kaçmıyor bu. İkincisi ya teyzeler bizi rahat bırakmıyor diye düğün zevkinize mahrum mu olalım. Trabzonluyuz kızım biz. Hemm teyzeler gösteriyor diye nikah basacak da değiliz. He de geç. Konuyu geçiştirdiğinin farkındayım bu arada. Eee elbisem nasılll?"
(Kızın elbisesi bu)
"Sana her şey yakışıyor güzel ablacım. Artık beni salsan mı. Ders çalışmaya çalışıyorum."
" Ben düğün diyorum bu kız ders diyor. Allahım kardeş olmadığımızı düşünmeye başlıyorum. Sen görürsün şimdi. ANNNEEE! ANNEEEE!"
" İSPİKÇİ EFLİN OLDUN ŞİMDİ DE HA"
" Kalk kız yoksa daha çok bağırırım. "
" Ya gelmek zorunda değilim ben bu düğüne Allah Allah"
" Zorundasın"
"Niyeymiş ABLA"
"Çünküüü "
"Çünkü sen bensiz gidemiyorsun değil miii?"
"He biraz öyle oldu. Ama şımarma hemen... AAAA DUR 2 DAKİKA BEKLE GELİYORUM."
"Bunu bir an önce eversek de kurtulsam."
"DUYDUM"
Koşarak odama gittim ve Umay için bir umut hazırladığım o elbiseyi alarak onun odasına girdim. Tabiri caizse 'DALDIM'
"Bak aşkolitom bunu bu gece giymenin için sana getirdim."
" Ben.bu elbiseyi.bu akşam.düğünde.giyeceğim.öyle mi?
Hahahahaha güldürme beni. Ödül alırken sahneye çıktığımda bile elbise giymemiş bir insanım ben."" Eee ilkler unutulmaz. Hayırlı olsun."
" Uff Eflin, abla ben miyim sen misin?"
" KULAĞINI AÇ İYİ DİNLE BENİ
ŞİMDİ ODADAN ÇIKIYORUM. 1 SAATE O ELBİSEYİ GİYİNMİŞ SAÇINI BAĞLAMIL HAZIR BİR ŞEKİLDE AŞAĞIDA OL. EĞER OLURSA İSTEDİĞİN BİR SERİ KİTABI ALACAĞIM SANA.""Ya sen basbayağı tehdit ediyorsun amaa..."
"BEN anlamam 1 saatin var dedim saati göstererek. Hadii ben kaçtım."
(Umay'ın elbise de bu)
1 SAAT SONRA
Meyra: Ay kızım gelmeyecek bu Umay bak da gör.
" Gelecek diyorum annecim, hemde kuğu gibi gelecek."
Odaya dolan ayakkabı sesiyle hepimiz merdivene döndük. Döndük ama nasıl bir dönmek. Dersin gökyüzünden meteor düşmüş evimize.
Oğuz: Karıcım. Misafirimiz kim? Hiç bahsetmedin biri gelecek diye.
Meyra: Eflin arkadaşını mı getirdin kızım? Tanıştır bizi de.
" Sevgili annecim bu sizin iki numaralı kızınız UMAY SKKSSKSKWLL"
(MEYRA VE OĞUZ) : NE? UMAY MI? BENİM KIZIM BU KADAR GÜZEL MİYDİ YA?
Umay: Aşk olsun size ya. Elbise giydim alt tarafı.
Meyra: kızım manken gibi olmuşsun. Annen kurban olsun sana .
Babam Umay ' in yanına yaklaştım."Bu güzel hanımefendi bu gece bana eşlik edebilir mi avaba?"
(Umay babasının koluna girerek
: hay hay efendim.
( der ve evden çıkarlar)" Görüyor musun annecim ... yine dışlanan biz olduk. Hem sana da aşk olsun. O kadar hazırlandım hiçbir şey söylemedin."
Meyra: Oy kuzum. Sen hep güzelsun da ondan bişey demedum. Neyse hayde bakayım düğüne geç kalıyruk.
" Ya anne yapma şunu beceremiyorsın"
Meyraa: sus kız annelere laf yok.
MİLA UMAY ATEŞ
Of ya ne işim var benim burda bu elbiseyle.
" Ablaların gülü. Ben çok bile durdum eve gideyim artık ha"" Sus kız. Hem etrafa baksana tüm herkes sana bakıyor. Eheheheh"
" Herkes sana bakıyor demişken şu teyzeler bize doğru mu geliyor yoksa ben mi yanlış görüyorum. Lütfen ben yanlış göreyim lütfen."
Teyze1: Maşallah maşallah tü tü tü tü
Teyze2: Kız kimsin ? Kimlerdensinn?
Teyze3: Bak kızım benim bir torunum var
Teyze4: Ay kızım benimde var. Bi görsen. Çok yakışırsınız
Teyze5: ( resim uzatır) kızım bunları boşver. Benim torun bir başka. Hem yurtdışında okuyor
" Eeh yeter be okuyorum ben okuyorum. İstemiyorum hiçbirini. Evlenmeyeecğim yaa."
Teyze2: Bayılmıyorduk bizde sana cadaloz
" Ne ! Sensin cadaloz be! Her düğün her düğün darlayıp durmayın insanları. Nedir teyzelerden çektiğimiz. Abla ben eve gidiyorum. Sen takıl kafana göre. Anneme söylersin. Görüşürüz"
( teyzeler Hem pişman Hem utanmış bir şekilde yerine dönerken Eflinin kafasında deli deli planlar dolaşıyordu. Ee kitabımızın delisi diye boşuna demiyoruz:) )
İlk defa kitap yayınlıyorum. Biraz cringe olabilir. Veyahut hatalarım olabilir. Bunlar için affola...
Sizce ilk bölüm nasıldı????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#ENGELLENDİNİZ
Teen FictionHer düğünde oğluna veyahut torununa gelin arayan teyzeler illaki bulunur. Çoğu zaman bulamazlar ama bu sefer farklı. Bizde olayın işine abla girince sonuç zafer mı olacak yoksa her zamanki gibi hüsran mı...