12. BÖLÜM

489 38 64
                                    

Selamun aleyküm arkadaslaaaar
Ben geldiiiim
Ozlemissinizdir.
Olaylar olaylar.
Eflini de everiyoruz oh oh.
Oy ve yorumlarınızı bekliyoruum♡♡

Ig: engellendiniizz

MILA UMAY ATEŞ

Bugün o olaylı günden sonra tam bir ay gecmisti. Tatil bittiği için kızlar mecburen geri dönmüştü. Onlara olanları anlattıktan sonra önce şok olup sonra da plan yapmaya başlamışlardı. Öyle yap böyle yap diye darlamışlardı beni. Ama ben hicbirsey olmamış gibi hayatıma devam edecektim. İki gün tanıyıp bana böyle diyen ve hergun başka kızlarla takılan birini ciddiye alacak değildim. Birkaç kere yazmıştı bana. Sonra numaramı değiştirip yakinlardan başka kimseye vermeyince kızlardan ulaşmayı denemiş ondan da sonuç alamamıştı. Okul aynı yoğun tempoda devam ediyordu. Ve yks sınavından dolayı başımı kaşıyacak zaman bulamiyordum. Ama bilin bakalım noluyor?

Evet çok sevdiğim ablam ve Nuri'ye nişan adımları atılıyor. 2 haftadır hazırlık halindeyiz.
Nevan musluman olunca fazla uzatmak istememislerdi. Ablam Nurettin'i çok seviyordu. Ve Nurettin de ablamı çok aşırı fazla seviyordu.

Bu hafta alışveriş işini hallettik ve bugün Nevan'ın ailesi tanışma yemeğine geliyordu "Rusya'dan". Eflin o kadar heyecanlı ki sabahtan beri aşağıda dört dönüyor, her şeyin eksiksiz olmasını istiyordu. Annem zaten delirmiş gibi bir o yana bir bu yana herseye koşmaya çalışıyordu.
Zaten Eflin ona konuyu açtığında şok olmuştu. Öteki dünyaya bir uğrayıp gelmişti. Babamı hiç sormayın Eflin konuya direk 'evlenmek istiyorum ' diye dalınca adam bayilmisti. Ciddi ciddi bayilmisti.

Eflinin zoruyla giydiğim elbiseyi aynanın karşısında izlerken Eflin içeri daldı. " Ayy Umay çok heyecanlıyım ben nasıl olmuşum?"
Üstüne giydiği beyaz elbise ile peri kızı gibi olmuştu. Ağlayasım geldi ya. Resmen ablam kuş olup yuvadan uçacaktı.

"Çok güzel olmuşsun ablacım. Bu kadar güzellik Nevan'ın kalbine zarar. Yapma şöyle şeyler."

"Nevan'ım da Nevan'ım" diyerek odada dört dönüyordu. Deli kız ya. Kapı çalması ile hemen kapıya yöneldi. "Ahan Eboş ablam geldi. Kusura bakma Umay'cım ama bu ilişkide en büyük destekcim Ebrar Ablam. Yani kısaca pabucunu dama atıyorum."

Deli kız ya. Ha bu arada Eflin çok sakar bir insan. Yürürken sol ayağını sağ ayağından önce atıyor yere düşer sürekli. Düz yolda yürürken bir yere çarpar falan filan. Umarım bu geceyi hasarsız atlatırız.

*****
Ateş ailesi tam bir karmaşa icerisindeydi. Türlü türlü yemekler, çeşit çeşit tatlılar hazırlanırken bir yandan da temizlik hız kesmeden devam ediyordu. İlk defa böyle bir şeye kucak açan aile hersey kusursuz olsun istiyordu.

Eflin 'anne' diyerek ortalıkta dolanırken Ymay mutfakta tüm hünerlerini gösteriyordu. Gariban arkadaşı Dicle de sabahtan beri onun yanında ter döküyordu.

Eflin'in çok sevdiği hatta Ateş ailesinin çok sevdiği, çok harika bir evliliğe sahip olan Ebrar ve Berat çifti de onlara çok yardımcı oluyordu. Ebrar temizlik saç makyaj konusunu hallederken Berat da Oğuz beye alışveriş konusunda hanımların verdiği listeleri alırken yardımcı oluyordu.

Bugün hiç susmayan kapı tekrar çalıyordu. Açıldığında kızlar hiç beklemediği arkadaşlarını, kardeşlerini görünce sevince boğuluyorlar. Kızlar vize haftası olduğu için gelme ihtimalimiz yok demişlerdi ve sürpriz yapmışlardı.

Hepsi bir aradaydı ve bu mutluluk çok başka birseydi. Hele böyle mutlu bir günde Eflin'i yanliz birakmamalari onların birbirine candan bağlı olduğunu gösteriyordu.

Sarılma yerleşme faslı geçtikten sonra kızlar da kollarını sıvayıp bir şeylerin ucundan tutmuşlardı.

Ve saatler sanki saniye, dakika gibi geçti onlar için. Sonunda akşam oldu. Hersey, herkes hazır ve mükemmel görünüyordu. Bahçeye kocaman bir masa hazırlamışlardı. Ebrar,Berat,Dicle,Mina,Aysu hatta Yiğit evet sonradan gelerek o da sürprizi patlatmıştı. Eflin her ne kadar Mina'yı kiskansa da onun da burada olmasına sevinmişti. Kocaman bir aileydiler.

Neşeyle çalmıştı bu sefer kapı. Tüm herkes heyecan ve mutluluk içinde hissetti bunu.

Eflin kapıyı açmak için en önde beklerken kızlar peşi sıra arkasına dizilmislerdi. Karşıda da Meyra hanım, Oğuz bey, Ebrar, Berat ve Yiğit dizilmiş heyecanlı olan Eflin'in kapıyı açmasını bekliyorlardı.

Eflin dönerek " nasılım? Kızarmadım dimi? Elbisem düzgün mü?" Dediğinde kahkahalarla yanıtlandı.

Ve sonunda kapı açıldı.

En önde Nevan'in annesi Sofia, babası Mert sonrasında da Nevan içeri girdiler. Nevan'in annesi sadece Eflin'in annesiyle babası da babasıyla el sıkıştı. Demekki gelmeden önce Nevan dokunma konusundaki hassasiyetlerini paylaşmıştı. Nevan namı değer Nurettin elinde 9 gül olan buketi Eflin'e uzattığında yanakları pespembe olan kız teşekkür ederek aldı gülleri. 9 gül senin için çok değerli, ayrılmak istemediğin kişilere verilirmiş. Nevan'in bunu uygulaması tüm kızları eritebilecek bir davranıştı.

Sofra hanım Eflin'e dönerek komik olan Türkçesi ile "Eflin sensin değil mi? Benim güzel gelinim" diyerek sarılma faslı devam ederken "Ay helüü canlar" diyerek içeri giren sarışın kız baya hoş görünüyordu.

Meyra hanım içeri giren kız kim dercesine bakarken Nevan " ablam Maya, arkasındaki de nişanlısı David" diyerek tanıttığı sırada Aysu" DAVUUUUT!!! diyerek bağırdı ve herkes kahkahalara boguldu.

Bu aile böyleydi işte. Her zaman gülümseyebilecek bir şeyler bulabiliyorlardı....

Evvettt bu bölümün de sonuna geldikkk
Nasıldı sizcee?
Tanışmada giyilen kıyafetleri atacağımmm

#ENGELLENDİNİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin