0.7

1.3K 41 4
                                    

Oy vermeyi unutmayınızz 💙💙

Şuan yaşadığım şeyler Sadece gece yatmadan önce kurduğum senaryolardı.

Yan yanaydık ve şehir, böyle mucize görmemişti...

Ben onaylayınca Demir alçak bir ses tonuyla "Sonunda" dedi.

Pizzayı bana uzattı ve gülümseyerek "Tanışmayı çok isterdim ama gerçekten çok işim var" diyince yüzüm az da olsa düştü.Okadar gelmişti ve benle konuşmadan gidicekti.

"Bunları Telafi edicem Merak etme" Diyince gülümseyerek "Önemli değil" dedim.

Kasklı olan elini görüşürüz anlamında kaldırıp asansöre bindi.Arkasından biraz baktıktan sonra Kapıyı kapattım ve penceye gidip perdeyi araladım.

Motorun üstünde telefona bakıyordu.Biraz sonra Telefonu kapatıp arka cebine koydu.Kaskını taktıktan sonra gözden uzaklaştı.

Perdeyi kapatıp Elime telefonu aldım ve kapıya doğru ilerledim.Üstüme bol bir ceket atıp ayakkabılarımı giydim.

Kapıyı kapatıp hemen karşı komşum Sena'nın Ziline bastım.

Çok geçmeden kapıyı Sena açınca hemen Ayakkabı'larımı çıkarıp içeriye girdim.

Arkadam sena "Noluyo bengü" Diyince koltuğa oturup gülümseyerek"Demir beni buldu" Dedim.

Sena anlamaz gözlerle bakınca Sesli bir şekilde nefesimi verip "Demir diyorum tanıdı beni" dedim.

Sena'da karşıdaki koltuğa oturup "Nasıl tanıdı?" Diyince ona bugün yazıştıklarımızın hepsini gösterdim.

Sena gülerek "Vay Vay" Diyince bende gülüşüne katıldım.

Evet o bana gelmişti Ama bu sefer ben gidiyordum.

Kurye -TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin