( 2 dk sonra)
Yaklaşık 2 dakikadir Sarp'ın yüzüne bakıyordum birden ayağa kalkarak bana doğru yürüdü ben bir adım geri çekildim" Hop hop küçük civcivdemi bu siniftaymis ya ama sen benden korktun sanki ya bir öpücük ile bu korkunu gideriyimmi" dedi " huh sen şakamasin ya haiyirdir o sarı yılanlami ayrıldın ne dir bu cesaretin öpmek fln" diyerek göz kirptim fakat göz kırpma bile izin vermemişti beni kollarımdan tutarak duvara yapistirdi ben "Sarp napiyorsun kendine gel lüt- demeden ağzımi kapattı ben onun kollarınin arasında gerçekten küçük bir civciv gibi cirpiniyordum
Sarp:EEEE yeter be kuş gibi çırpınıp durma!
diyerek bagirmisti ben karşısında süt dökmüş kedi gibi titriyordum bir saniye ben niye titriyordum ya onu ittirerek sınıftan çıkmak için kapıya gittim fakat Sarp beni kolumdan tutarak kendine çekmişti dudaklari dudaklarıma o kadar yakindiki sanki tek bir adım daha atsam dudaklarımız birbiri ile temas edicekti ben hiç bir şey yapamıyordum tek diyebildigim şey " Sarp benden ne istiyorsun" dedim
Sarp: Vakti gelince anlarsın dedi
"Ya ben sana naptım" dedim kollarından ayrılırken Sarp yapmacık bir şekilde güldü sen bana daha hiç bişi yapmadın yapamayacaksinda dedi korku dolu o kahverenginin tam tonu göz renkleri ile ben daha fazla orada duramadim ve sınıftan çıktım en üst kata çıkıp merdivenlere oturdum ve düşünmeye başladım içimden ses ben ne yapicam diyordu ben sürekli bunu düşünüyordum Sarp'in bana bişi yapmasından kormuyordum açıkçası ailemin nu komuyu öğrenirse beni bitireceğinden korkuyordum off aman nys ben ona bir şey yapmadım oda bana yapamaz diyordum oturmak bana iyi gelmişti ama artık sınıfa gitmem gerekiyordu aşağıya inip sınıfa girdim o değilde şu sarışın yılan ah pardon yani ayselmi miydi aylinmiydi ya kızım adı ha evet Aylin acaba onun sınıfi nerede tahmin edecek olursam Sarp ile aynı yaşta ve illaki bu dokuzuncu sınıflardan bir subededir off bu kızla arkadaş olacak değilim niye merak ediyorsam sadece kıza gıcık olmuştum bizim sinifta olmaması iyiydi ben 9/A subesindeydim sınıfımız çok kalabalık değildi fakat daha kimse ile tanismamistim yani Sarp dışında eğer onu insan olarak sayiyorsam...
(3 gün sonra)
*Sarp'ın anlatımıyla *
Sabah saat 07:55 ti alarmim çaldı evet ben bir Sarp Soytürk olarak sabah alarm ile kalkmayı hiç sevmeyen bir insanım küfür ederekte olsa kalkmistim hemen aşağıya inip hizmetciye bana kahvaltı hazırlamamasini söylemiştim çünkü hemen okula gitmem gerekiyordu banyoya girip hızla soğuk bir duş alıp tıraş olduktan sonra motorsikletime binip çıkmıştım amacım okula hemen varmak değidi bir sahil kenarina gidip güneş hakkında uzun uzun düşündüm evet bunu neden yaptığımı bilmiyorum ama Güneş hakkında bilmek istediğim bilgiler vardi her neyse saat 08:59 du dokuz olmuştu bilde saat motoruma binip okula vardım sınıfa girdiğimde bir kaç kişinin oturduğunu fark ettim ah evet benim işim burada değildi.
(Güneş'in anlatımiyla)
Okula vardiğimda gözüm Gamze'yi arıyordu evet Gamze yeni arkadasimdi sonunda okula gelmişti yanina giderek"SONUNDA gelebildin Gamze dedim" Napayım kızım trafik vardı diyerek sınıfa gitti " Aşkım ben bir lavoboya gidiyorum" dedi Gamze
"Okey aşkım ben seni çatı katında bekliyorum diyerek telefonumuda alarak çatı katına çıktım biraz telefonumu açtım Instagram'da geziniyordum arkamdan mıç mıç sesler geliyordu önce izlediğim videodan geldiğini düşünmüştüm fakat videoyu durdurup arkamı döndüm ve " L-an Sa-Sarp "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
Teen Fictionİnsanların nerede nasıl kime niçin aşık olacağı hiç belli olmaz. Açıkçası benim olmadı. Gizli fakat bir o kadarda belli bir aşk oldu benimki. Benim bu intikamli ama alevli aşkı hayatımı okumaya ne dersiniz? iyi okumalar.