10. Bölüm

35 2 1
                                    

Ben şuan gerçekten ne yapacağımı bilemez bir haldeydim.
Annemi henüz tanımıyorsunuz cidden benim bir sırrımı bulduğunda yanar dağ gibi patliyordu.
ANNEM:Güneş söyle yoksa kötü olcak bu telefon kimin neden burda?
Ben annemin suratına salak gibi bakıyordum en sonunda klasik bir yalan geldi aklıma
BEN:Annecim biraz sakin ol lütfen geçenlerde bir arkadasim siz marketteyken bana notları vermeye glemisti gelmişken de bir kahve yapıp oturmuştu sonra giderken de bende kalmış ben çantama koymuştum vermek için ama işte malum böyle bir olay sonucuda veremedim.
ANNEM:Kimmiş bu arkadasin

BEN:Buket diye bir arkadaşım var onun dedim nefesimi çekerek.

ANNEM:Tamam ama vermeyi unutma bak sonra bisi fln der maz Allah.

BEN:Tm hele bir okula gidiyimde dedim.
Annem kırk saatlik soruşturmasından sonra nihayet odamdan çıkmıştı.Off Allah kahretmesin nasi unuturdu telefonunu diyerek somurdanmistim.
Her neyse ben direk yatağıma doğru yoneldim ve Sarp'ın telefonunu alıp tabikide kurcaliyicaktim fakat iç sesim yanlış olduğunu söylüyordu. Her nys hiç bir şeyi aldırış etmeden telefonu aldım ve acacaktimki parola diyordu off bu lanet telefonun şifresi ne olabilirdi ki. Gerçi Sarp'ı arkadasiyla Galatasaray hakkında konuşurken duymuştum onun kurulumu olabilirmiydi acaba hemen 1905 i girdim off olmamisti ne olabilirdi ki acaba Aylin'in flnmi koymuştu ismini dicem ama bir türlü olmuyordu.
Her nys telefonu koyup Sarp gelene kadar beklemekten başka bir şansım yoktu. Karnım çok acikmisti annemi bir kez daha odama çağırıp "yemekte ne var annecim"dedim
"Bamya ve pilav var" dedi annem ben onun suratına öfleyerek bakmistim
ANNEM:Kızım noldu sen bayilirsin bamya ya dedi
BEN: Ya anne evet biliyorum seviyorum ama benim canım pizza çekti ben kendime onu sipariş etsem olurmu

ANNEM:Peki tamam hadi söyle gelince ben öder çıkartırım senin odana

BEN:Tamam annecim dedim ve kendime hemem bir pizza siarisi vermiştim yaklaşık on beş dk sonra gelmişti ilk defa bu kadar gecikmisti her neyse benim pizzam gelmişti kendime hemem bir anime açıp pizzami yedim ve gerçekten doymustum.

(YARIN)

Şah MatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin