* Hayatta elinize geçen her tuzağı kullanmayın bazen o tuzak size ters yapabilir evet bu tuzak bu sefer bana ters yapmıştı...*
(6 dk sonra)
Sarp'ın beni itişi ile merdivenlerden yığılmıştım o an dünya benim için durmuştu.
Gözlerimi araladığımda ise bir ambulansın içinde olduğumu görmüştüm.
Fakat gözlerimi sağa çevirdiğimde Sarp benim başımda ağlıyordu.Ama nasi ağlama annesi ölse bu kadar aglayamazdi gerçi onu daha tanımıyorum açıkçası ama nys ben nerdeyim dediğimde koluma serum takan hemşire "Güneş'cim şuan iyi değilsin bir kaza sonucu merdivenlerden düştün şuan hastaneye gidiyoruz senle ilgileniyoruz merak etme kıpırdama yeter" dedi Sarp çok fena üzgündü.
Evet beynimi biraz zorladım ve beni sanki Sarp itmisti diye hatırladım ve (ilgimi çeken de şuydu ben gözlerimi sarp'tan alıp koluma baktığımda ise çok şaşırmıştım Sarp benim ELİMİ TUTUYORDU) ama gerçekten çok fazla sıkıyordu "Ahh beni iten o olduğu için pismandi tabii o hastaneye kadar hiç bişi dememisti ben acı içinde kivranmaya başladım bir süre sonra Sarp "Güneş merak etme iyi olucaksin" diyerek ellerimden elini çekti eli o kadar sicaktıki bir an cesaretimi topladim ve o cümleyi söyledim(Elini çekme lütfen) ve başımı hemsireye çevirip gözlerimi kapattım Sarp'in küçük bir tebessüm ile güldüğünü fark etmiştim ve elimi tekrar tutmuştu sanki biraz aptallık etmiştim ama böyle bir durumda düşünemezdim.
Hastaneye geldik beni bir sedye ile aldılar ve tedavi odasına götürürken Sarp çok üzgündü ailemin haberi varmiydi acaba ben o fotoğrafı cekmeseydim bunlarin hiç biri olmayacaktı beni iğne ile uyuşturmuslardi ben uykuya daldigimda doktorlar elinden geldiği her şeyi yapmışlardı.
Ve işte evet ben gözümü açtığım anda neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordum uyusturuldugum için sarhoş gibiydim ve hemşire bana bir ilaç içirdi ve doktor geldi ben "Doktor Bey noldu iyiyim demi ben diyerek" girdim söze doktor benim yüzüme bakıyordu dayanamadım ve "Doktor Beey bişi dicekmisiniz bişi yok demi dedim ve doktor başını yere eğmişti içimden bir ses kötü bir şeyler olduğunu anlamisti doktor bir nefes çekip söze girmisti "Güneş Hanım biz elimizden geleni yaptık fakat dustugunuzde bacağınız çok kötü bir darbe görmüş dedi ve hiç istemeyerek söyleyeceğim fakat bir süre YÜREYEMEYECEKSİNİZ...
İşte benim o an beynimin durduğuğunu hissettim ve hiç bişi duyamadım kekeleyerek
B-ben ya-yani dedim ve gerisini getirmedim
s-akat kaldım öylemi dedim gözlerimin dolmuş haliyle doktor kafa sallayarak"Geçmiş olsun efendim" diyerek bir tekerlekli sandalye getirdi ben hiç bişi diyemeyordum sadece göz yaşlarını akıp gitmesine izin veriyordu ve
H-hayir BEN SAKAT FALAN DEĞİLİM !!!
Diyerek haykırıyorum "Bırakın beni b-ben yuruyucem diyerek cirpiniyordum o sırada içeri Sarp girdi hemsireler odadan çıkmıştı ben Sarp'a öyle bir haykırdım ki
!Aptal APTAL APTAL herşey yüzünden oldu. Sakat kaldım MUTLU OLDUNMU
Benim cigliklarim çoğalıp giderken hemşireler geldi ve bana sakinleştirici iğne yapmaya çalıştılar fakat ben sinir krizi geçiriyordum.
(18 dakika sonra)
Ben sakinlestirici iğneden sonra gözümü araladım ve hala o yanımdaydı o yanıma gelerek "Güneş bak biliyorum ben çok kötü bişi yaptım Allah benim belamı versin ama nolur beni affet sen o hırsla bir an gidicem diyince ne yapacağımı bilemedim ama merak etme şimdi polislere gidicem ve TESLİM OLACAĞIMI SÖYLEYECEĞİM
dediği sırada sadece yüzüne bakabildim o ise sözüne devam etti
"Biliyorum ben teslim olsamda sen şuan ayaklanamiyacaksin çok çok özür dilerim... Diyerek ayaklandı tam gidecekken "DUR"!!!
diyerek bağırdım arkasını döndü ve teslim olmayacaksin ben kendim düştüm diyicem siz busunuz o kadar kötülük yaparsiniz ama ben sizin gibi olmuyucam dediğim sırada polisler içeri girdi ve polis bey sorgulamaya hiç gerek yok Sarp benim dedim ve yutkunarak Sarp benim SEVGİLİM dediğim sırada Sarp yutkunarak bana baktı biz sevgilim ile konuşurken benim bagciklarim açıktı ve ineyim derken takılıp düştüm ve biraz kötü bir düşüştü dedi polis Sarp'a bakarak "Doğrumu dedikleri " dedi ben ona kafa salladım oda e-evet polis bey sevgilim ayağı bagcigina takılarak düştü dedi polisler sarp'tan bir imza alırken ben bu konuyu aileme nasi anlaticagimi dusunuyordum ve polisler odadan çıkar çıkmaz Sarp bana koşarak sarıldı ben şok olarak ne yapacağımı bilemedim Sarp şey ben ailene haber verdimde şimdi gelirler telefon numaramı yazdim bir ihtiyacin olursa beni arayabilirsin fotoğrafıda istediği kisiye göster böyle yaptığım kötü bir şeyden sonra kimseden bir fotoğraf saklayamam dedi ve gorusuruz güneş diyerek odadan çıktı Sarp az önce banamı sarılmıştı ve bu sırada annemgil bir anda odaya daldı annem ağlayarak bana sarıldı
Annem: Güneş kızım noldu sana annecim hangi acımasız yaptı sana bunu dedi
Ben: Annecim tamam sakin ben bir arkadasimla konusurken bağcıklarımi açıldığını fark etmemiştim ve sonrasında düştüm dedi babam bana bişi demeden sarıldı kizim ama yureyemeceksin dedi babam ağlayarak "Babacim lütfen aglama hem sonsuza denk sakat kalmadimki en fazla bir hafta tekerlekli sandalyede gezicem annem bana sürekli bisiler diyordu ben hala Sarp'ın bana sarıldığını anlayamamıştım hemşireler geldi ve beni tekerlekli sandalyeye oturttular ve eve gidiyorduk annem ve babam sürekli bisiler diyordu o kadar çok yorgundumki her dediklerine tm, evet annecim, üzülme annecim diyordum ve sonunda eve gitmistik babam beni kucağına alarak odama çıkarmıştı annem bişi isiyormusun kızım bak herşeyini getiririm soyle annecim bana demişti ben "Annecim gerçekten bak bir yerim agrimiyor sizlamiyor ben biraz dinlenmek istiyorum dedim annem tamam kızım bişi olursa hemen bana seslen dedi bende tm diyerek gecistirmistim ve ilk yaptığım direk Sarp'a mesaj atmıştım " Beni orada birkamayip hastaneye kadar elimi tutarak geldigin icin çok teşekkürler evet çok kötü bir hata yaptin fakat ben bunu seni şikayet ederek cozemem her neyse görüşürüz diyerek telefonumu kapattım mesajım gider gitmez direk mesaj geldi elime telefonumu aldığımda ise mesaj sarptandi " Evet ben çok kötü bişi yaptim eğer izin verseydin yemin ederim teslim olacaktım ve şuan sana mesaj atamazdim çok özür dilerim diyerek mesaj atmisti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şah Mat
Ficção Adolescenteİnsanların nerede nasıl kime niçin aşık olacağı hiç belli olmaz. Açıkçası benim olmadı. Gizli fakat bir o kadarda belli bir aşk oldu benimki. Benim bu intikamli ama alevli aşkı hayatımı okumaya ne dersiniz? iyi okumalar.