Hossz: 3594 szó
Jó olvasást! :)
***********
Az, hogy nem rúgták ki, határozottan feldobta James napját. Sőt, még arra is hajlandóvá tette, hogy Frics számára kedves köszöntést találjon ki. Egy fél epres pitével a kezében, és barátaival a nyomában állt meg a gondnok földszinti irodája előtt.
– Micsoda ötletbazár van itt! – szemrevételezte a kopottas ajtóra kiragasztott pergament James. Az a varázsvicc-kellékek hosszú sorát tartalmazta.
– Ez a tiltott tárgyak listája – hívta fel a figyelmét Remus a címre.
– Akkor biztos jól bevált kellékeket tartalmaz – vélte James megingathatatlanul.
– Ezt még én is szívesen végigolvasom – szúrta közbe Sirius.
– Mik vannak rajta? – kíváncsiskodott Peter, aki elől Sirius háta teljesen eltakarta a kiírást.
– Fogas frizbi, orrnyújtó villa... – sorolta James.
– De azt tavaly használtátok – emlékezett vissza Peter.
A gondnoki szoba ajtaja kitárult előttük, és megjelent Frics ösztövér alakja.
– Mit akartok, akasztani valók? – reccsent rájuk.
– Egy, két, há, és... – vezényelt James, és a négyes lelkes éneklésbe fogott.
Boldog sütinapot!
Boldog süninapot!
Boldog pitenapot, mister Frics!
Legyen varázslatos!A dal végeztével James a kővé dermedt gondnok orra elé nyújtotta a tányért. Frics bambán bámult le rá.
– Nyugodtan tessék elfogadni! Nem mérgeztük meg – biztatta Remus. Frics remegő kézzel átvette a pitét, és végigjártatta dülledt halszemét a négy diákon.
– Ugye nem mondják el senkinek? Ígérjék meg, hogy nem! – hörögte színtelen hangon, azzal rájukcsapta az ajtót.
– Ebbe mi a ménkű ütött? – nevetett fel Sirius megütközve.
– Lehet azt hitte, a "legyen varázslatos"-ra, hogy a személyére és a kvibliségére célzunk – töprengett hangosan Remus.
– Így kívánjon ennek varázslatosan szép napot az ember! – méltatlankodott James, amint a nagyterem felé vették az irányt, hogy megreggelizzenek.
Háztársaikkal itt találkoztak először, mióta egyszerre száz ponttal megkárosították a Griffendélt, de úgy tűnt, a többség egészen jól fogadta. A megszokás és a Mardekár hasonlóan negatív pontszáma sokat jelentett.
– Ha annyi galleonom lenne, ahány pontot ezek vesztenek, azonnal vennék egy Nimbusz 1001-est – jegyezte meg Eddy Pringle.
– Ha annyi galleonod lenne, az egész kviddicscsapatnak vehetnél– tömött egy egész tükörtojást a szájába Podmore – Az nem is lenne olyan rossz... Arrowsmith még mindig egy ősi Ezüst Nyílon repül.
– Örülök, fiúk, hogy végre félreteszitek a Griffendél-Mardekár ellentétet és jóban vagytok Black mardekáros öccsével, de azért jó lenne, ha megkeresnétek azokat a pontokat – fogadta őket Evans – Tudjátok, száz rubinunk szőrén szálán eltűnt... nem is tudtam, hogy egy homokóra képes negatív pontszámot jelezni...*
– Black, ti tényleg felmentetek a csillagvizsgáló toronyba éjszaka tűzijátékot fellőni? – kérdezett közbe Halcyon Jones. Kerek arca kíváncsian ragyogott. Úgy tűnt, máris útjukra keltek a legújabb legendák.
BẠN ĐANG ĐỌC
Tekergők és a Rengeteg Szíve (Tekergő Krónikák II., Harry Potter fanfiction)
Fanfiction1972. A Tiltott Rengeteg nem véletlenül kapta a nevét, de az új tanévben mintha a szokottnál is baljósabb erők munkálkodnának benne. Mikor a varázslények különös viselkedése veszélybe kezd sodorni barátot és idegent egyaránt, a négy jóbarát nyomozni...