"Nevěřím tomu, že si vážně přijel" říkám Petrovi, když sedí v autě před barákem mojí babičky.
"Já ti to psal a teď si pospěš, máš deset minut" zasměje se.
"Deset minut na co?" nechápavě se na něho podívám.
"Na to se zbalit a sednout si vedle mě?" hmmm, zajímavá nabídka.
"Co když nechci?" chci.
A moc.
"Už jen devět minut" zadívá se na displej jeho mobilu.
"Na jak dlouho?" ptám se a ani nevim kam pojedeme.
"Týden" to je to jediné co řekne.
Já se otočím a rychlím krokem se vydám zpátky do baráku.
Z pod postele vytáhnu cestovní tašku a házím do ní všechno o čem si myslím, že budu potřebovat.
Rozloučím se s babi a vyjdu zase ven.
"Už jsem tu!" vykřiknu, když otevírám branku.
Skrze otevřené okýnko v jeho autě vidím jak se usmívá a tak si dám věci do kufru.
"Kam vlastně jedeme?" zeptám se, když se rozjedeme pryč.
"Uvidíš" ušklíbne se.
To jsem se toho teda dozvěděla.
***
"Péťo ty jseš úžasnej!! Já to tady totiž úplně miluju" vypísknu, když zastavíme před mojí oblíbenou lokací tady na Slovensku.
Menší domeček na kraji lesa v jedné západlé vesničce.
Tolik jsme se toho sem s mámou a ségrama najezdily, protože u babičky nebylo místo pro nás všechny.
"Já vím" ví?
"Jak?" zmateně se na něho podívám.
"Ptal jsem se Marka a musím říct, že máš štěstí. Tenhle týden byl jedinej volnej termín na dalšího půl roku" zasměje se a já s ním.
On se ptal Marka, aby na mě udělal dojem?
Skoro až se začervenám, ale to už vycházíme dovnitř, takže to nemůže vidět.
***
"Kdo řekl, že s tebou budu spát v jedný posteli?" pozlobím ho, když vejdeme do ložnice s obří manželskou postelí.
"Tak můžeš spát na zemi, jestli se ti to nelíbí" řekne úplně v klidu, ale pak vyprskne smíchy.
"Neee, to je v poho" řeknu a skočím na postel.
"Tak co máme v plánu?" zajímám se, když si sedne na postel vedle mě.
"No to mi řekni ty, když jsi tu skoro jako doma" usměje se a já se zamračím.
"Takže ty mě vytáhneš někam kde si nikdy nebyl a já tě tu mám provázet?" zasměju se.
"Přesně tak, doufám že jsi dobrá průvodkyně" svalí se vedle mě.
"Ta nejlepší" zamumlám do polštáře.
***
Dneska tu mate jeste jednu i, kdyz jsou takovy o nicem❤️
ČTEŠ
Bratislava / Stein27
FanfictionPříběh je dokončený. začátek: 16.7.2023 konec: 8.1.2024 V příběhu se nachází návykové látky a sexuální scénky.