cinaragaci: Günaydın güzelim
cinaragaci: Saat kaç oldu, uyanmadın mı sen hala?
cinaragaci: Ulan, ben neden senin ders programını bilmiyorum?
misraseylan: Kimsiniz?
cinaragaci: :O
cinaragaci: Ne
cinaragaci: Resmen aldatıldım...
cinaragaci: Ne demek kimsiniz?
misraseylan: Çüş be!
misraseylan: Aldatıldım ne?
misraseylan: Şaka da yapılmıyor.
misraseylan: Engelliyorum seni.
cinaragaci: Kıyamazsın ki.
Bu kişiyi engellediniz. Mesaj gönderip almak için lütfen engeli kaldırınız.
Gülerek ekrana baktım. İçimden dokuza kadar saydıktan sonra engelini kaldırdım. Bu çocukla uğraşmak gerçekten hoşuma gidiyordu.
cinaragaci: KIYABİLİRMİŞSİN
cinaragaci: KIRILDIM BAYAN
cinaragaci: LOVE FINISH
cinaragaci: NE DEMEK ENGELLEMEK?
cinaragaci: PAT DİYE ENGELLENİR Mİ HANIMEFENDİ
cinaragaci: AYIP
cinaragaci: Dua et maça yetişmem lazım yoksa ben o engeli kaldırtırdım da neyse.
Kaşlarımı çatarak mesajları üstten okudum. Maç mı? Futbol maçı mı basketbol maçı mı? Belki de voleybol maçıdır? İzleyecek mi yoksa oynayacak mı?
Merakla okulun sitesine girdim. Etkinlikleri incelerken bugün maç olmadığını görünce ofladım. Okul dışında bir yerde miydi acaba maç?
Ne oluyor Mısra! Sana ne bundan? Nerede olursa olur maç. Kendi işine bak sen. Hazırlan ve okula git yoksa derse geç kalacaksın.
Telefonu şarja takıp hazırlanmak için lavaboya ilerledim. Bugün geç saate kadar okulda kalıp prova yapacağım için şarja fazlasıyla ihtiyacım vardı.
***
Okula ilerlerken kulüptekilerin nerede olduğunu öğrenmek için gruba mesaj attığımda basketbol maçı olduğunu ve herkesin orada olduğunu öğrenince kaşlarımı çatarak sahaya ilerlemeye başladım. İnternette etkinlik bilgisi yoktu. Acaba çınar ağacı orada mıydı?
Düşüncelerimle boğuşurken sahaya ilerledim. Nihayet sahaya vardığımda gözlerimle seyircileri tararken kulüptekileri görünce yanlarına doğru ilerledim. Bir yandan da etraftakilere göz atarken acaba şu an onu görmüş müyümdür diye kendime sordum.
Bizimkilerin yanına oturup sahayı izlemeye başladım. Basketboldan çok anlamasam da izlemesi zevkli olduğu için şu an burada olmam benim için sorun teşkil etmiyordu.
Oyuncuların formalarını incelerken isimlerinin değil de soyisimlerinin yazdığını fark edince hafifçe dudak büzdüm.
Derin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artık Bi' Manyağın Var | Texting
Short Storycinaragaci: Yarın yokmuş gibi arıyorum seni cinaragaci: Bulursam bir kere, inan, hapsedesim var cinaragaci: Yarın yokmuş gibi diliyorum seni cinaragaci: İsterim ki bil artık bi' manyağın var misraseylan: Hoşt misraseylan: Kim kimi hapsediyor? misras...