sözler.

5 2 0
                                    

-Medness;

13 Eylül 1879

Hey lora! Hayat nasıl gidiyor bakalım? Umarım orada çok daha iyisindir, tabi bir hasta yatağına bağlı kalarak kendi haline üzülmekten iyi durumda olabilirsen..

Ama biliyormusun lora, lütfen umudunu kaybetme.
Henüz yerine getirilmemiş sözler var, onlar için hala bugün gibi heyecanlıyım!

Ve lütfen seni sevdigimide unutma, biliyorsun ailevi meseleler ve geçim sorunları ahah.

Hatırlıyormusun kraliyet ailesinin altında çalışıyordum gerçi hatırlamaman imkansiz olurdu sadece 1 haftadır oradasın ve ben çok yalnız hissediyorum ve inana bilirmisin resmen tüm şanssizliklar beni bulmuş gibi hissediyorum sanki üzerimdeki kara büyüyü gideren bir dua idin ve şimdi ise o benden kopup gitti ve oradakilere iyi geliyor!

Acaba bir çeşit zehir içip yanına falan mı gelsem? Bu mantıklı ve iyi olabilirdi ama biliyorsun lora.. bakmam gereken yaşlı bir annem ve 2 küçük kardeşim var.

Onlarında benim gibi olmasını istemiyorum gidip birer iyi yerlerde yetismesini istiyorum ama onlar asla beni dinlemiyor!

Küçük olan sürekli bahçe ile ugrasiyor ve yeni tarım ürünleri, ağaçlar, besinler ekip tüm gününü orada harcıyor.
Onların acısın anlıyorum endişeliler evet ama bu beni çok daha endişeye sokuyor.
Orada güneş altında tüm gün calismasi beni çok endişelendiriyor,
Büyük olan ise buradan rusyaya gitmek için dil öğrenmeye basladi ve biliyormusun?
Bir kız arkadaşı var!
Ahah bu imkansiz gibi bir şeydi be resmen.
O bir kız arkadaşı geç bir kızla bile konuşamazdı bir kızın yanından geçerken bile tüyleri diken diken olur yutkunurdu!
Vay be ne günlermiş
Şimdi koca bir adam oldu!
Onun adına çok mutluyum.

Ah sayı özür dilerim konudan saptım, sana işten kovuldugumu soyleyecektim
Elimizdeki durum bir süre bizi idare eder ama en yakın zamanda yeniden bir iş bulamazsam cidden bata biliriz

Annemin ilaçları cidden çok pahalı ve onları almak için bir cifcilikten ya da pazarciliktan fazlası gerekiyor ne yazık ki..

Gene dertlerimle yakinip durdum be!

Ahah özür dilerim sevgilim, senin adinada çok endiseliyim en yakın bir zamanda harika bir iş bulup seni ve annemi o hastaliklardan kurtaracagim söz veriyorum.
Lütfen bana güven olur mu?
Ve umudunu yitirme asla, gülümse sürekli gülümsemek sana çok yakışıyor.
Gülüşünle bir çiçeği bir de benim kalbimi açarsın!

Şimdi gitmen gerekiyor ama! Kardeşime yardım etmeliyim.
Umarım bu mektup en hızlı şekilde eline ulaşır,
Seni seviyorum kendine dikkat et lütfen
Daha sonra görüşürüz.
.
.
.
.
.
.

Mektup.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin