Beni kırmayın. Bölümü medyada ki şarkıyla okuyun lütfen.
.
.
.
.
.
" Ya Tete gülmesene!" dudaklarımı büzüp sitem ettiğim de elini karnına sarıp daha da sesli kıkırdamaya devam etti." Ben gülüyor muyum ki?".
Hala etrafa o cıvıl cıvıl gülüşünü bırakırken gözlerim doldu. Beni hiç ciddiye almıyordu ki! Fakat bu sefer gözlerimin dolduğunu görüp gülüşünü zorla durdurdu.
" Mimi, sen ağlıyormusun?".
Kollarımı göğsümde bağlayıp kafamı yana çevirdim.
" Mimi... Neden ağlıyorsun?" endişeyle kaşlarını çattı bu sefer. Yüzümü incelerken burnumu çektim.
" Bana beni sevmediğini söyledin. Nasıl ağlamayayım ki?".
Yüzün de şaşkın bir ifade yarandı.
" Sen buna inandın mı gerçekten?".
Kızarmış gözlerimi hızla yüzüne çevirdim. Bunu soruyormuydu bir de?
" Ben senin her dediğine inanıyorum. Her adımın da gözüm kapalı seni takip ediyorum. Ben sana güveniyorum Tete".
Çatallı sesimle zorda olsa konuştuğum da bana şefkatle gülümsedi. Her ne kadar aynı yaşta olsakta -hatta ben ondan bir kaç ay büyüktüm- bana her zaman ondan küçüğüm gibi davranırdı.
" Sana kelebeklerin ömrü kısa olur demiştim, hatırlıyormusun?".
Aynı şefkatle sorduğun da kızarmış burnumu çektim ve hızla kafamı salladım. Gülümsedi.
" Biliyormuydun, kelebekler eskiden uzun yaşarlardı. Peki neden şimdi böyle olduğunu anlatmamı istermisin?".
Tekrar kafamı salladım heycanla. Kafasını bir çiçeğin üstüne konmuş küçük mavi bir kelebeğe çevirdi.
" Çok uzun zaman evvel küçük bir kelebek kanat açmıştı. Çok küçüktü, narindi. Hala bir kaç saat geçmişti dünyaya gelmesinden. Bir sürü kırlarda dolaşacak, her gün farklı bir çiçeğe konacaktı.
Ancak gözlerini açtığı gibi gördüğü güzel nergis çiçeğiyle başka çiçeğe bakmaz oldu. Yeni açılmış bu çiçeğin yanına uçmuş ve çok yakın arkadaş olmuşlar. Bir dakika bile bir birlerinden uzak kalmamıştılar. Tüm kelebekler her gün yüzlerce çiçeğe konarken bu küçük kelebek asla arkadşından başkasına yaklaşmamıştı.
Öyle ki bir birinden ayrı kalamaz duruma gelen ikili sonsuza dek birlikte olacaklarına dair söz verirler. Nergis çiçeği sonsuza dek onun yanın da olacağına dair sözler verirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME // Jikook
NouvellesJimin'in altı arkadaşından başka kimsesi yoktu. Fakat canından çok sevdiği en yakın arkadaşı ve sevdiği adam diğerlerinden farklıydı. Peki bir birini çok seven bu yedi adam gözlerini açtığında kendilerini bir oyunun içinde bulurlarsa ne yapacaklar? ...