.
.
.
.
.
" Bay Jeon oğlunun Jimin'le yakınlığından rahatsız olmaya başladı. Bu yüzden Jungkook ve Taehyung'u şirketine çağırıp seni ortadan kaldırmalarını istedi. Aslında bunu her hangi bir adamına yaptıra bilirdi fakat sen yalnız o ikisiyle birlikte olduğun da korumasız geziyordun. Bu da işini kolaylaştırırdı. Jungkook bunu kesin bir dille reddetmiş, Taehyung'un da bunu yapmamasını tembihlemişti. Fakat bir de ortaya bu oyun çıkınca Taehyung için büyük bir fırsat olmuştu".Gözlerim daha da hüzüne büründü. Kalbim belki de çoktan atmayı bırakmıştı. Bütün hislerim, bütün uzuvlarım haraket etmeyi imtina ediyordu. Hücrelerime kadar bedenimi ele geçiren hüzün, kırgınlık ve acı ise tüm o güzel duygularıma inat bar bar bağırıyordu.
Burnumdan nefes alamadığım için araladığım dudaklarımdan bedenime dolan nefes o kadar sıcaktı ki boğazımı yakıp kalbimde ki külleri aleve veriyordu.
" Taehyung seni bu oyunda kolaylıkla öldürüp, oyundan çıkıp Jungkook'la mutlu olmayı planlıyordu. Sen olmayınca orta da vicdanını sızlatacak bir arkadaş olmayacaktı".
Hayır dedim içimden, binlerce kez inkar ettim duyduklarımı. Benim biriciğim bu kadar farklı bir insana dönüşemez dedim.
" Jungkook oyun boyu Taehyung'tan şüphelendi hep. Sana bir zarar verecek diye ödü koptu. Kimi zaman senden uzak durmaya bile çalıştı. Çünki Taehyung'un ona karşı olan hislerini biliyordu ve bu yüzden sana zarar gelsin istemiyordu. Fakat Taehyung en başından beri planladığı şeyi yaptı. Seni seviyordu ancak onun önceliği Jungkook olmuştu. Her şeyi yaptı onun için".
" Peki Jungkook ona neden izin verdi? Neden onunla kaçtı hyung?".
Yorgunca bir nefes verdi Hoseok hyung. Saçlarımda ki elini çekip harap olmuş yüzümü inceledi.
" O kısmını hala tam olarak çözemedim. Ancak Taehyung'un onu tehdit ettiğine eminim. Aynı zaman da sen yaralandığında Jungkook çıkmaz sokağa girdiğini haber vermek için sizin yolunuzdan gelmişti. Seni o halde gördüğünde bir çeşit şok geçirdi. Taehyung onu tutup kaçtığın da ise tek bir kelime dahi söyleyemedi".
Anlatacakları bitmişti sanırım. Ancak tek biten kelimeler değildi..
Ardından Hoseok hyung elimi kavrayıp beni ayaklandırmaya çalıştı.
" Hadi kalk sana bir şey göstereceğim. Bunu da göstereyim artık bitsin bu oyun".
Ne kabul ede bildim ne de inkar ettim. Beni yönlendirmesine izin verdim. Üzerimde sadece rahat bir eşofman vardı. Bunu ayaklandığım da fark etmiştim. Beni bir tekerlekli sandalyeye oturtu. Zaten ayaklarımın üzerinde duramıyordum. Üzerime soğuk olmasın diye ince bir örtüde örttükten sonra arkaya geçip yönlendirmeye devam etti.
Bir odanın karşısına geldiğimiz de gözyaşlarımı sildim. Göreceğim şey her ne ise onu net görmek istiyordum.
Hoseok derin bir nefes verip elini kapıya yönlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME // Jikook
Historia CortaJimin'in altı arkadaşından başka kimsesi yoktu. Fakat canından çok sevdiği en yakın arkadaşı ve sevdiği adam diğerlerinden farklıydı. Peki bir birini çok seven bu yedi adam gözlerini açtığında kendilerini bir oyunun içinde bulurlarsa ne yapacaklar? ...