HELLUU
Neyse fazla uzatamıycam
Fice geçelim~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah o tiz sesli olan alarm sesiyle uyanmıştım. Alarmı kapatiyim derken yere yapıştım. Yerden kalkıp banyoya girdim. 5 dakika bir duş alıp çıktım.
Annem işe gitmişti. Kardeşim de uyuyordu.Okul formamı giyindim. Mutfağa gidip biseyler atıştırıp çantamı alıp çıktım. Ayakkabımın bağcıklarını bağlayıp evden çıktım.
Okul ile evin arasındaki mesafe 20 dakika filan sürüyordu. Okula doğru giderken şu eski okulumda bana zorbalık yapan o 2 çocuğu görmüştüm. Yolumu değiştirmeye çalışsam da onlar beni görüp yanıma geldi.
"Han jisung. Günaydınlar efendim. Yeni okulunuzda mutlu musunuz?"
"Git basımdan"
"Efendim? Anlamadım? Bana mı dedin sen?"
"Evet sana dedim"
Sanırım aklımı yitirmiştim. Üzerime doğru gelip bir yumruk geçirmişti karnıma. Yere sümük gibi yapışmıştım. Yere düşünce daha çok vurmaya başlamışlardı. Nefes alamıycak duruma gelmiştim.
Üstüm kan içinde kalmıştı. Üstüme çıkıp beni boğmaya başlayınca arkadan bir ses gelmişti.
Gözlerimi zor açıyordum. Gelen kişiyi görmedim ama minhonun sesine benziyordu.
(~)
Revirdeydim..YA AMK DEJAVU FİLAN MI OLUYORUM BEN? Ayrıca beni kim buraya getirdi? Seungmin, Felix ve I.N yoktu.
Kendi kendime şizofren gibi konuşmaya başlayınca arkadan changbinin sesini duydum.
"Selam han jisung. Hiç düşünmezdin dimi zorban olan birinin sana zorbalık yapılırken seni kurtarmasını?"
"Ne nasıl?"
Şaşkın bir şekilde yüzüne bakıyordum.
"Bak kimseye deme tamam mı?"
"Tamam"
"Seni buraya Lee know getirdi. Yani seni bırakıp gitti ve bana dedi ki iste sen çocuğun başında bekle ve benim getirdiğimi söyleme dedi bana"
"Neden böyle bisey yapmış ki?"
"Bende bilmiyorum. Lee knowun duygularını anlamak biraz zor"
"Biraz mı? Sence biraz mı? Burnumu kıran çocuk bugün beni kurtarıyor. Bunun mantıklı bir açıklaması var mı?"
"Yok"
"Ne? Lee know?"
"Changbin seninle sonra görüşücez. Öncelikle seni buraya ben getirdim evet. Acıdım sana. Çünkü seni kendi ellerimle dövmek daha çok zevk veriyor. Babasız bir köpeği kendim öldürmek isterim. Yoksa babanı sen mi öldürdün? Kardeşin ne durumdadır kim bilir? Belki baban senin yüzünden öldü h-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NDA | minsung~
General FictionHELLUUUU öncelikle hosgeldiniz. Bu fici tamamen İzmit'te sıkıldığım icin yazdım. Konu: zorbalık yaptığın kisiye asık olmak ve onu zorbalardan korumak -Ana ship •minsung -Yan shipler •hyunlix •chanmin •jeongbin Angst olabilir. Fakat angst olmayan ö...