HELLOOO
8. BÖLÜM İLE KARŞINIZDAYIM
UYKUM COK AZ VAR(SAAT 3)Yarın da denize gidicez.
Of of
Neyse iste fice gecelim~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Ne?"
"Çık benimle"
"Ya amk senin edeceğin teklifinde senin de amk hani bugün annem öldü Ya hani. Bugün mü sevgili olucaz aq"
"Yoo saat çoktan 1 olmus bile"
"Çok gıcıksın Lino"
"Hadi ama evet mi evet mi?"
"Hmm"
"Ya bide düşünüyor"
"Düşünmem lazım"
"Ya han ya. Küstüm bak"
"Tamam"
"Ne tamam?"
"Evet"
"OHA NE? NE DEDİN SEN? CUS BAK KALBİM NASIL ATIYOR AMK"
Elimi kalbine götürdüğümde kalbi normalden bir tık daha hızlı atıyordu.
"Beni seviyor muydun lino?"
"Ya bak şimdi aslında çok karışık bir durum. Önceden yani sınıfa ilk geldiğinde minicik cok ufak hoşlanmış olabilirim. Eğer benim yanıma otursaydın sana bisey yapmazdım. Sen felixin yanına oturunca üstüne onun elini sıkınca bende çok az, minnacık kıskandım. Sonra iste orda olduğumu belli etmek için direk dibine girdim. Sonra iste hyunjini uyandırdım. Yani bilmiyorum söyleyemedim ona. Sonra iste kendimize yeni kurban bulduk dedim. Oda durur mu? Geldi peşimden sonra iste sizi aradık. Sonra benim içimden o zorbalık seysileri çıkmıştı. Üzerine dogru yürüdüm evet. Sonra da burnunu kırmıştım zaten"
"Uykum geldi"
"Tamam bekle az kaldı. İste sonraki şeyde de seni dövüyorlardı. Ben seni yerde öyle kanlar içinde görünce talaşlandım yanına geldim. Cocukları Changbin halletmişti. Hastanelik olmuşlardı. Bende seni kucağıma alıp revire götürdüm. Aslında benim seni revire götürdüğümü bilmemeni istiyordum ki o aptal Changbin agzını açana kadar"
"Peki o gün dediklerin?"
"Ya içimdeki üzüntüyü bastırmaya çalışıyordum. Ezik gibi görünmemek için onları demiştim. Dediklerimde ciddi değildim"
"Anladım"
"Sen?"
"Ben?"
"Sen beni hic sevdin mi?"
"Doğruyu söylemek gerekirse biraz daha güçlü olsaydım seni dövebilirdim. Ama iste.. ben başlarda hic seni sevmedim. Özellikle burnumu kırdığın gün ve bana revirde ağır şeyler söylediğin gün. Annemin evinde iken sevgilisiyim diyince cok yakışıklı gözüküyordun. Ne biliyim iste öyle"
"Hım sevdin beni yani?"
"Hıhı"
"Ya bikerecik seni seviyorum der misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NDA | minsung~
General FictionHELLUUUU öncelikle hosgeldiniz. Bu fici tamamen İzmit'te sıkıldığım icin yazdım. Konu: zorbalık yaptığın kisiye asık olmak ve onu zorbalardan korumak -Ana ship •minsung -Yan shipler •hyunlix •chanmin •jeongbin Angst olabilir. Fakat angst olmayan ö...