Hellu
Nabersiniz
İyiseniz fice geçelim~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Odaya geçtik. Lino üzerime doğru yürümeye başlamıştı. Tişörtünü çıkarıp yere attı. Ben biraz daha geri gidince yatağa düşmüştüm.
Lino da hemen üzerimde duruyordu."Bu gecelik benimsin sincabım"
*************************************************
Sabah olmuştu. İkimizin de üstü çıplaktı. Altımızda da sadece boxer vardı. Kalkıp pantolonumu giyicektim ki kalçamın agrısından yere kapaklanmıştım. Ne yar!rak varmış bu çocukta da..
Paltolonumu zor olsa da giydim.
Tişörtümü de giyip linoyu uyandırmaya çalıştım."Ya Lino kalk artık "
"5 dakika jisim lütfen"
Kapı hafifçe açıldı. Bende hemen linonun üstünü örttüm. Gelen kişi jiwooydu.
"Uyuyor mu hala boz ayı?"
"He uyuyor"
"Ben kaldırmasını bilirim"
Jiwoo banyoya gidip bi kova su getirdi.
"Oha Jiwoo abart. İzin vermem ben"
"Pf vermezsen verme"
Diyip tüm suyu linonun basından aşağı döktü.
"Aha Jiwoo sıctın kaç"
Lino sinirli bi şekilde gözlerini açıp bana baktı. Bana bakınca hafif gülümsedi. Sonra eski haline dönüp ayağı kalktı. Pantolonunu ve tişörtünü giyip Jiwoonun peşinden gitti.
"SEN ŞİMDİ DAYAGI YEMEDİN Mİ?!"
Jiwoo dayak yememek için koşarken bende kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkarken Jiwoo lavaboya girdi.
"Abl gözünün yağını yiyim beni koru yoksa çok kötü dayak yiycem"
Chan ve seungmin hala nasıl uyuyordu lan.
Lino lavaboya gelmişti. Jiwoo da ondan korkarak saklanıyordu.
"Bak minho abi valla özür dilerim. Sadece seni uyandırmak istemiştim"
"Sen dur lan ben bunun intikamını almaz mıyım?!"
"OF TAMAM İKİNİZDE SUSUN ARTIK ZATEN GÖTÜM AGRIYOR BİDE ÜSTÜME SİZ GELMEYİN"
"Ne abi götün mü ağrıyor nede- NEKXKEJSOENDOWKSKWMSK"
"Gülmesene mal"
Lino da gülmeye başlamıştı.
Bende ona ve jiwooya ters ters bakıyordum."Hadii ya sizi mi bekliycez!"
Seungmin bagrıyordu. Olm bunlar uyanmış bile..
Üçümüzde mutfağa doğru ilerledik. Önümüzdeki manzara ile şoka girmiştik. Resmen seungmin ve chan kahvaltı hazırlamıştı bize.
"Hadi yiyin. Annenin cenazesine geç kalmak istemezsin değil mi han?"
"Ah dogru.."
Hepimiz sofraya oturduk.
"Minho duş mu aldın?"
"He abi duş aldım Jiwoo sayesinde"
Herkes gülmeye başladı. Yemeği hızlıca yiyip kaldırdık. Saat 8e geliyordu. Kahvaltıyı topladıktan sonra hazırlandık. Hepimiz siyah giyinmiştik. Jiwoo hariç...
"OF JİWOO BU HALİN NE OLM? RENKLİ RENKLİ"
"E napim abi bunlar vardı?"
"Fotoğraf
Tamam o zaman gidişte AVM'ye gidip bişeyler alırız sana"-seung
Hepimiz giyindikten sonra kapının önüne çıktık. Ayakkabılarımızı giyip asansöre bindik.
(~)
Dışarı çıktığımızda Hyunjin gelmişti. Kornaya basıyordu.
"Hadi hadi geç kalıcaz hızlı"
Hepimiz arabaya ilerleyip kapıyı açtık.
Durum analizi zamanı
Felix her zaman ki gibi şoförün yan koltuğundaydı.
Changbin ve I.N de bagajda oturuyordu-bagaj dediğim de yani büyük boyle koltuk var bildiğin lumizin gibi düşünün-Arabaya bindik. Koltuklar 3 kişilik olduğu icin ben minhonun kucağına oturdum.
"ahh~"
Herkes gülmeye başlamıştı. Rezil olmuştum...
Sadece götüm acıdı o kadarHyunjin arabayı çalıştırdı ve yolculuğa başladık.
Cenaze seul mezarlığının yanındaki kilisede olucaktı.
-mezarlık dediğimde böyle hristiyanlar hani yakıyorlar ya ölüleri sonra küllerini bi porselene koyuyorlar He iste orayı mezarlık gibi düşünün-(~)
20 dakikalık bir yolun ardından sonunda mezarlığa gelebildik.
Saat 9 buçuğa yaklaşıyordu. Araba durdu.Herkes çıkmaya başladı.
Bende linonun arabadan çıkmasını bekledim. Çıktıktan sonra koluna girip cenaze yerine doğru yürümeye başladık.
Hyunjin ve Felix arkamızda, Binnie ve ı.n önümüzde, Jiwoo da benim yanında yürüyordu.Cenaze yerine geldiğimizde kollarını açmış bir şekilde koşan bir kadın vardı.
Bana sarıldı. Kim olduğunu hala anlamış değildim. Ağlıyordu."Hanfendi? Tanıyamadım kimsiniz?"
Kadın geri çekilip yüzüme baktı.
"Hiç değişmemişsin han jisung"
Kadın bana tekrar sarılınca Lino derin bir iç çekip kadını hafifçe itti.
"Hey abla, sizi tanımayan birine nasıl böyle rahat bir şekilde sarılabiliyorsunuz acaba?"
"Peki siz neden şuan yeğenimin elini tutuyorsunuz?"
^^^^^^^^^^^^^^^
Ben bisi demek istemiyorum
Ben bisi demiyorum aga
Eğer bu kadın ortalığı karıştırırsa
Bana sövmeyin plsSizi sevmekkkk bbyyesss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NDA | minsung~
General FictionHELLUUUU öncelikle hosgeldiniz. Bu fici tamamen İzmit'te sıkıldığım icin yazdım. Konu: zorbalık yaptığın kisiye asık olmak ve onu zorbalardan korumak -Ana ship •minsung -Yan shipler •hyunlix •chanmin •jeongbin Angst olabilir. Fakat angst olmayan ö...