1.1K 96 287
                                    

1 gün boyunca yazdığın ficin bi anda kaybolması nasıl bir his bilir misin?
Ya amk bide 3 bölüm yazmıştım ya aglcm

Heh iste o fici tekrar yazıcam ben şimdi

Nası ama? Sinir bozucu dimi?

Sırf bunun icin 2 saattir ağlıyorum çünkü asırı derece de güzel bir fic olmustu. Şimdi ben bunu nasıl hazırlıycam amk offfff

ULAN BAK KENDİMİ SKERİCM HE

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Evet arkadaşlar yeni öğrencimiz geldi. Lütfen ona iyi davranalım. Kendini tanıt çocum"

"Ben han jisung. 18 yaşındayım. Buraya xxxx okulundan nakil olarak alındım. Umarım iyi anlaşırız"

"Çocum sen felixin yanına geç"

Hocanın Felix dediği kişide elini sallıyordu bana. Elini sallayınca farkettim.

Çantamı sıranın kenarına asıp sırama oturdum.

"Selam ben Felix. Sen de han jisunsun sanırım?"

"Hıhı evet"

"Hmm tanıştığıma memnun oldum han"

Uzattığı elini sıkarak bende memnun olduğumu dile getirdim.

Derse odaklanmaya karar verdim. Arkada uyuyan biri vardı. Hemen arkamda da bana bakıp 32 diş sırıtan bir çocuk vardı.

"Sey Felix su arkamda duran ve bana 32 diş sırıtan çocuk kim?"

"He o mu? Ondan uzak dur. Yeni köle arıyor kendine. Yani tam bir zorba"

"Hm şu arkada uyuyan ve arkamdaki çocuğun ismi ne peki?"

"Arkada uyuyan benim zorbam Hyunjin, bizim arkamızda oturan ise Lee know"

"Hm tamam"

Derste not almaya başlamıştım. Biraz sonra da zil çalmıştı zaten.

Zil çalar çalmaz arkamda bir nefes alışverişi hissetmiştim.
Tam arkama dönecekken Felix elimi tutup beni koridora doğru sürüklemeye başladı. Bende arkasından koşuyordum. Neden koştuğumuz hakkında bir bilgim yok.

Lavaboya gelmiştik. Nefes nefese neler olup bittgini çözmeye çalışırken Felix bi anda konuşmaya başladı.

"Bak han. O arkandaki çocuk Lee know. Lee know senden önce bir çocuğa zorbalık yapıyordu. Çocuk okulunu değiştirdi. Yani o derece. Bunlar A3 diye bir grup. Siyah uzun saçlı çocuk Hyunjin yani şu arkada uyuyan. O çocuk ellemez sadece sözleriyle döver. Changbin de kasları ile ünlü okulda. Yani bir vurdumu öbür tarafa uçarsın. Son olarak grubun lideri Lee know. O hem döver hem de psikolojik baskı uygular"

"E tamam da-"

"Selam han beycim"

"Aha knk sıc-"

Hyunjin denen çocuk felixe gözüyle birseyler anlatmaya başlayınca Felix geri çekildi. O sırada Lee know üzerime doğru geliyordu.

Benim korkudan bacaklarım titriyorken o üstüme gelmeye devam ediyordu. Sırtımın duvara geldiğini hissedince... bi an bi kalbim durdu. Çocuk daha fazla yaklaşınca bayılacak gibi olmuştum.

"Yüzünde güzelmiş He. Sende bir kadın zarifliği var.
Yüzünü bıçakla deşmek o kadar çok zevk verirki
sadece bir çizik ile bile oturup ağlarsın sen. Ezik.
Minhgyu'yu tanıyor musun? He Felix anlatmış mıdır bilmiyorum ama ben bi anlatiyim. Bu çocuğun ben kolunu kırdım. Sonra bacağını sakat bıraktım. Bir gözünü de kendi ellerimde çıkardım. Eğer böyle olmak istemiyorsan sözümden çıkmayacaksın. Okay?"

Cevap vermemiştim. Yumruğu yüzüme yiyince kendimi yerde buldum. Burnumun kırıldığını hissedebiliyordum. Elimle burnuma elledigimde kan geliyordu.

Eğilmişti ve konuşmak icin dudaklarını aralanmıştı.

"Şu bıçakla karnını mı deşsem yoksa yüzünü mü bir seçim yap?"

Yine cevap verememiştim. Ki...

                 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

E
Bu bitti
By

NDA | minsung~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin