Hİ YOROBUNN
9. BÖLÜM İLE ORTAMA GİRİŞ YAPARKENE
ANYEONGHASEYOOOjiwooyu dovmek isteyenler +1
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Düşünmek artık yoruyordu. Annem yok, babam yok, kardeşim yok. Kimsesizim...
Banka öylece oturup ağlıyordum...
Bi çocuk yanıma gelip oturdu..
Başta tanıdık geldi
BU HYUNJİN
of ne diycem şimdi kesin linoyu sorar"Ah selam han jisung. Ağlıyor musun lan sen? Aa minho mu dövdü seni yine? Evet bazen cidden acımasız"
"Minho dövmedi"
"Changbin mi dövdü? Ayrıca minho kaç gündür yok. Sende okula gelmiyorsun. Noluyor? Aranız düzeldi mi?"
Cevap vermek istemiyordum. Boğazım düğümlenmişti sesim çıkmıyordu.
"Ayrıca neden hastane bahçesindesin?"
"Hyunjin benim annem öldü"
"Ups..başın sağolsun"
"Sağol"
Hyunjin yanıma oturdu. Aslında gerçekten cana yakın biri. Öyle konuşuyorken Felix konusu açıldı.
"Felix ile sevgili misiniz?"
"He yani evet de sen nerden biliyorsun?"
"Gruba anlatıyordu da seni"
"Ah sapsik sey. Seni merak ediyordu. Telefona da bakmıyorsun. I.N, seungmin ve Felix gerçekten nasıl olduklarını merak ediyorlar. Cağrıyim mi hastaneye onları?"
"Olur tabi ki. Özür dilerim sizi telaşlandırdığım icin"
Hyunjin. Felix ile konuşuyordu. Sesi telaşlı geliyordu. En son da sanırım hemen geliyorum demişti.
Banka öylece oturuyorduk. Lino ortalıkta yoktu.
Saat de öğlen 4'tü.5–10 dakika sonra koşarak gelen I.N ve felixi gördüm. Arkalarından da yürüyerek gelen seungmin vardı.
Felix ve I.N koşup bana sarıldılar.
"YA SENİ COK MERAK ETTİK BİSEY OLMADI DİMİ? NEDEN HASTANEDEYİZ? BİSEY Mİ OLDU SANA HA?"
Seungmin arkadan geliyordu.
"İyi misin han?"
"Annem öldü nasıl iyi olabilirim ki?"
"YAA DEMEEEE OFF AĞLARIM"-I.N-
"N-nasıl lan? Nasıl öldü?"-felix-
"Uzun hikaye aslında yani ben lin- ah iste minhonun evindeyken jiwoo yani kardeşim aradı. Amcam annemi öldürmüs. Kardeşimi de yaralamış"
"Amcan niye anneni öldürüyor lan?"-seung-
"Uzun hikaye aslında sonra anlatırım"
"YA SEN İYİSİN YA"
Felix bana sarıldı. Bi yandan da yanağımı öpüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NDA | minsung~
General FictionHELLUUUU öncelikle hosgeldiniz. Bu fici tamamen İzmit'te sıkıldığım icin yazdım. Konu: zorbalık yaptığın kisiye asık olmak ve onu zorbalardan korumak -Ana ship •minsung -Yan shipler •hyunlix •chanmin •jeongbin Angst olabilir. Fakat angst olmayan ö...