Faith

62 11 2
                                    

Anlatım: Minatozaki Sana

Bu mekan gerilmeme neden oluyor. Tanrı için ibadet etmek başka, ama Tanrı'nın bizzat huzuruna çıkmak aşırı başka. Buradayken damarlarımın içinde dolaşan tüm duyguları; korkuyu, sevgiyi, inancı her şeyi net bir şekilde hissedebiliyordum. Tüylerim olsaydı eğer diken diken olurdu yüksek ihtimalle, insanlar hep bu ifadeyi kullanıyor.

(Özel not: Tanrı figürünün meleğiyle konuşması geçmekte ancak bu hikayede hiçbir şekilde hiçbir dine ve din mensubuna, inançlara laf söylemediğimi belirtmeliyim. Yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için bu açıklamayı yapıyorum.)

"Tanrı'm, her şeyi bilen, her şeyi gören ve işiten Tanrı'm. Sizin huzurunuzda olmanın onurundayım."

"Evet, benim değerli meleğim. Benden isteğin nedir?"

"Özel olarak sizi rahatsız ettiğim için özür dilerim, ancak sizden iş değişikliğine gitme ricasında bulunmak istiyorum. Bundan sonra kalan vaktimde yine sizin için ibadet eden, koruyucu melek olarak çalışmak istiyorum."

"Bunu özel biri için istediğini biliyorum."

Tabii ki utana sıkıla etrafıma bakmaya başlamıştım.

"Tek bir sorum var Sana, o kişiyi gerçekten çok mu seviyorsun?"

"Siz her şeyi bilirsiniz, Tanrı'm. Her şeyin en iyisine siz karar verirsiniz, bana sadece uygulamak kalır."

"Anlıyorum. İzin verilmiştir Sana, bundan sonra Park Jihyo'nun koruyucu meleği olacaksın. Görevini layıkıyla yerine getireceğine şüphem yok."

Sana ayrılırken ekledi sessizce, umarım bu yolda üzülmezsin.

MortalityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin