Hidden Mask

48 9 0
                                    

Anlatım: Park Jihyo

Gün ağarmayadursun, rüyalarımda onu görmeye başlamıştım çoktan. Ah, ne kadar safsın küçük kuş, nasıl da düştün hemen tuzağıma. Bu dünyaya sırf benim gibi bir pislik için geldiğini öğrendiğinde çok üzüleceksin. 

Tabii ki bilmiyormuş gibi davrandım, bu oyunculuğuma bir Oscar ödülü vermeleri gerekli. İşin eğlenceli kısmı bu işte. Bunu tatmak hayatı anlamlı kılıyor. Çok seviyorum, çok.

Acaba önce gelip sen mi beni bulacaksın? Yoksa seni aramalı mıyım küçük kuş? Belki de seni çağırmalıyım. Eğer birkaç gün bara gittiğimi görürsen şu "koruyucu melek" görevini yerine getirmek için dibimde biteceğini biliyorum. Kurallara göre oynamayı seviyorsun küçük kuş. Ama ben kuralları en baştan yazmak istiyorum. 

Maalesef üzülerek söylüyorum ki bu kurallar dahilinde, hayır; kurallar nasıl olursa olsun oyunun sonunda ben güleceğim ve sen üzüleceksin. Bu gizlediğim, saklı maskeyi çıkarttığım zaman paramparça olacaksın küçük kuş, o sana çok değer veren Tanrı'n ise izlemekten başka bir şey yapamayacak. İsyan edeceksin, lanetler okuyacaksın ama ben şarabımı yudumlarken keyifle acı çekişinden zevk alacağım. 

Ne de olsa melekler şeytanlara karışmamalıdır, değil mi küçük kuş?

MortalityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin