Anlatım: Park Jihyo
Herhangi bir eğlence olmadığı sürece, yaşamak değersiz.
Dünya? Değersiz. Aile? Değersiz. Arkadaş? Değersiz. Sevgi? Değersiz. Çalışmak? Değersiz. Eğlence? Sınırların olmadığı sürece değerli.
Tüm bu eğlenceyi sağlamanın en iyi yolu da günahlardan geçiyor. Ah, ne yazık. Tanrı için yaşantısını bırakanlardan olamayacağım, çünkü onun tüm günah olarak gördüğü şeyleri yapmayı asla bırakamam. Bir nevi tutku benim için.
Sarhoş olmak? Eğlenceli. Sigara? Eğlenceli. Yalan söylemek? Eğlenceli. Cinayet? Eğlenceli.
Bu yüzden isyancılardan biri olarak doğdum ben. Gökyüzüne bakınca huzuru bulan değil, gökyüzüne ateş eden taraftayım. Evet ben günahkârım, hayatımı böyle geçirdim. Tüm bunlar bir son bulana kadar da ortalığı karıştırmaya devam edeceğim. Eğlence tüm bunlardan gelir.
Eğer eğlenemiyorsam burada olmanın ne anlamı var ki? Tüm dünyayı yerinden sallayacak bir plan neden yapmıyoruz ki? Hem o zaman o Tanrı'nın gücünü, kuvvetini de görmüş oluruz değil mi?
Bakalım gerçekten her şeyi biliyor muymuş bu Tanrı...
Gerçekten büyük bir planım var. Hem de çok büyük. Diğerleriyle paylaşmak için sabırsızlanıyorum. Eminim herkes benimle gurur duyar.
Umarım biricik meleklerini dünyaya sürgün etmek zorunda kaldığı zaman suratında oluşan o ifadeyi görebilirim. İşte bu gerçekten eğlenceli olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mortality
FanfictionAh, Tanrım. Park Jihyo neden ölümlü olmak zorunda? Park Jihyo X Minatozaki Sana Angel/demon au.