Delusion

53 10 3
                                    

Anlatım: Minatozaki Sana

Tanrı'nın bana yardım etmesiyle, Dünya'ya uyum sağlayacak bir kılığa bürünmüştüm. Artık kanatlarım yoktu, saçlarım ayağıma dolaşacak kadar uzun değildi, normal ölümlü bir insana benziyordum. 

Dünya'da ilk gözüme (daha doğrusu kulağıma) batan şey çok gürültülü bir yer olduğuydu. Arada arp, flüt çalan meleklerin sesleri gibi huzur verici değil, aksine insanı geren sesler doluşuyordu kulağıma. Bu yüzden ilk iş olarak gürültü engelleyici bir kulaklık almıştım kendime. Tanrı'nın bu eşyaları genelde özel gereksinimleri olan çocukların kullandığını söylediğini hatırlıyorum, herhalde bu sebepten dolayı insanlar bana tuhaf tuhaf bakmıştı satın alırken.

Para dert değildi. Konforumu da düşünmeliydim neticede. 

Evet Park Jihyo için her şeyimi feda edebilirim. Ama gerekmediği sürece bir anlamı yok.

Şimdi bir süre düşünmem gerekli. Park Jihyo'ya onun koruyucu meleği olduğumu nasıl açıklayabilirim? Böyle insan gibi gözükmem onun kafasını karıştırabilir. Belki yanındayken oluşturduğum kalkanı görmesini sağlayabilirim. Olabilir. 

Önce Jihyo'yu bulmam gerekli. Devamında Dahyun'dan yardım isteyerek rüyalarına girebilirim. Dahyun insanlara rüyalarını, en güzel hayallerini dağıtan bir melek, bu yüzden zor olmasa gerek onun için.

Tüm bunları bir sanrı ile karıştırmaz umarım. Sanrılar insanları yanıltmak için şeytanlar tarafından oluşturulan şeylerdir. Amaçları insanların nasıl ikileme düştüklerini izleyerek eğlenmektir, rüyaların amacı ise insanlara mutluluk, huzur sağlamaktır. Karıştırılmaları Tanrı'ya karşı bir hakarettir.

Bazen bu dünyanın, hatta içindeki her şeyin koca bir sanrı ürünü olduğunu düşünüyorum.

MortalityHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin