3.BİR İTİRAF SAHNESİ

115 13 5
                                    


İnsanların sesi spor salonunu doldurmuştu.

Yue Zhishi yerde yan bir şekilde yatıyordu, semptomları gittikçe kötüleşiyordu. Derin bir nefes almak istiyordu ama vücuduna giren hava gittikçe azalıyordu. Sanki göğsünde bir delik vardı, hava tıslayarak dışarı sızıyordu. Tatmin edici bir nefes almadan önce, şiddetli bir şekilde öksürmeye başlamıştı.

Wang Qian çok endişeliydi. Öğrencisinin durumunun çok kötü olduğunu hissediyordu. ''Yue Zhishi, sorun ne? İyi misin? Konuşabilir misin?'' Yue Zhishi'yi kaldırırken hafifçe sırtını sıvazladı. ''Derin bir nefes almaya çalış. Yavaşça.''

Herkes ne yapacağını bilemezken, beyazlar içindeki birisi toplanmış insanları dağıtarak açık mavi alana daldı.

''Dağılın. Onu çevrelemeyin.''

Etraftaki sınıf arkadaşları şaşırdı. – Kimse sahnede konuşma yapan Song Yu'nun bir anda burada ortaya çıkmasını beklemiyordu.

Sınıf danışmanı bile Song Yu'yu gördüğüne biraz şaşırmıştı. Song Yu, Wang Qian'ın daha önce dersine girdiği bir öğrenciydi, ve o zamanlar Song Yu'yu çok soğuk ve mesafeli bulmuştu. Song Yu'nun pek fazla iyi arkadaşı yoktu ve Wang Qian ona ne kadar bakarsa baksın Song Yu kahramanca bir eylem yapacak biri gibi görünmüyordu.

Song Yu tek ayağının üzerinde diz çöktü ve Yue Zhishi'nin bedeninin yarısını kollarına aldı. Yue Zhishi şimdiye kadar konuşamamıştı. Song Yu, Yu Zhishi'nin oturuşunu düzeltti ve sonra cebinden bir astım ilacı çıkardı.

Song Yu'nun taşıdığı ilacı görünce, Wang Qian emin olamadı ve dikkatlice sordu, ''Song Yu, o senin ilaçlarını alabilir mi ki? Çoktan okul hastanesinin acil görevlilerini çağırdım, yakında burada olacaklar.''

''Zamanında burada olamayacaklar. Bu onun ilacı.'' Song Yu o kadar sakindi ki bir öğrenci gibi görünmüyordu; sanki daha çok profesyonel acil çalışanı gibi görünüyordu. Başını kaldırarak etrafındaki insanlara, ''Herkes biraz dışarı çıksın.''

Yue Zhishi'nin okul kravatını gevşetti ve gömleğinin ilk iki düğmesini açtı. Yue Zhishi'nin boynunu ortaya çıkmasıyla, Song Yu kolunu omuzlarına doladı ve kafasını sabitleyerek destekledi. Song Yu'nun diğer eli de astım ilacını Yue Zhishi'nin ağzına koydu, hareketleri hızlı ve pürüzsüzdü. ''Yue Zhishi, nefes al.''

Şu anda, Yue Zhishi'nin başı soğuk terle kaplıydı. Dudakları soluk mordu, ve ilacı ciğerlerine çekmek için vücudundaki tüm enerjiyi kullanırken, içgüdüsel olarak Song Yu'nun kollarını kavradı.

Son astım krizinin üzerinden uzun bir zaman geçmişti. Gözyaşlarını ve nefesini kontrol edememe hissi, onu bir dalga gibi çarptı; tüm zihni boşalmıştı ama Song Yu'nun sesini duyabiliyordu. –Bu görünmez bir rahatlıktı.

''Tekrar.''

İki yıldır aynı sınıfta olmalarına rağmen, bu onu çevreleyen sınıf arkadaşlarının böyle bir ilk yardım sahnesi gördüğü ilk seferdi. Şaşkın bir şekilde kenarda duruyorlardı. Onu tanıyanlar bir alerjisi olduğunu biliyordu fakat genellikle sadece kızarıklıkları olurdu. Daha önce hiç bu kadar şiddetli bir alerji krizi geçirmemişti.

Buz soğuğundaki ilaç ciğerlerine akın etti. Birkaç dakika sonra, Yue Zhishi'nin sürekli inip kalkan göğsü yavaşça normale döndü. Ve sonunda nefesleri kısa ve zayıf olmayı bıraktı.

"Daha iyi hissediyor musun?" Wang Qian hala çok tedirgindi. "Seni dinlenmen için revire göndereceğiz."

"Kontrol edilmesi gerek." Song Yu astım ilacını çekmişti, ve bakışları Yue Zhishi'nin solgun yüzünden ayrılmıştı. İstemeden, yere atılmış üstünde 2 kelime yazan ambalajlı paketi gördü.

Lovely AllergenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin