Önündeki hediye paketini gören kız şaşırdı.
''Teşekkür ederim,'' Yue Zhishi ciddiyetle konuştu. ''Ama çocukluğumdan beri, ailem bana diğer insanların hediyelerini gelişigüzel bir şekilde kabul etmememi öğretti. Özellikle bu hediye bir kızdan geliyorsa. Eğer alırsam, diğer insanların duygularını hafife almış olurum. Bu yüzden bu hediyeyi sana geri vermek zorundayım. Üzgünüm.''
Yue Zhishi'nin gözleri tamamen bir kafkaslı gibiydi. Yüzünün profili hafif yumuşak, ve saçları güneşin altında altın gibi parlayan açık kahverengiydi; Tüm kişiliği yumuşak ve şeffaftı. Görünüşü, diğer insanlara karşı yaklaşılması, saldırılması ve elde etmesi kolay biri gibi görünüyordu.-Onun tarafından kolaylıkla kabul edilebilecek de. Ama gerçek bundan farklıydı.
Çocuksu Yue Zhishi'nin de aşırı ciddi olduğu birçok sefer vardı.
Kız biraz üzülmüş görünüyordu, ama bunu zaten bekliyordu da. Sadece hediyeyi geri alıp almamak konusunda tereddüt etti. ''Ama ben...''
Konuşmaya başladı ve tekrar sustu.
''Bu gerçekten çok pahalı olmalı. Bunu almadan önce uzun bir süre düşünmüşsündür.'' Yue Zhishi hediyeyi kızın ellerine yaklaşana kadar ısrarla uzattı. Ve onu almasını sağladı. ''El yazın gerçekten çok hoş, bu kaleme benden daha çok yakışacaksın.''
Bunu duyunca kız başını kaldırdı. Kızın kendini üzmesine fırsat vermemek için reddetmenin arasına iltifat serpiştirmişti.
Ama kız hala ikna olmamıştı. ''O halde sevdiğin biri mi var?''
Yue Zhishi dondu.
Sevmek.
Sevdiği bir çok insan vardı, örneğin Halası Rong ve Amcası Song ya da her düz pirinç noodle sipariş ettiğinde ona iki tane fazladan sığır eti koyan pirinç noodle mağazasının sahibi. Ona resim eşyaları ve çizgi romanları veren çizim sınıfındaki Öğretmen Zhang... Çok fazla insan vardı; Yue Zhishi'nin kalbinde sonu olmayan bir liste vardı.
Ama ''En Çok'' sevdiği insanları ekleseydi, bu listenin kapsamı küçülürdü.
Ama yine de önündeki kızın bahsettiği gibi değillerdi.
''Yok mu?'' diye dürttü.
Yue Zhishi çantasını düzelterek tekrar taktı. ''Hayır, şu anda kimseyle çıkmak istemiyorum, yakında lise giriş sınavlarına gireceğiz. Eğer notlarımız düşerse ailemiz aranacak.''
Kızın reddedeceğini görünce Yue Zhishi ekledi, ''Hala arkadaş olabiliriz.''
''Gerçekten mi?''
''Yalan söylemiyorum.'' Yue Zhishi sırtındaki okul çantasını çekiştirdi.
''Çok sıcak. Aşağıda bir otomatik satış makinesi yok muydu? Size içecek ısmarlayacağım.''
"Kola istiyorum!" Jiang Yufan tereddüt etmedi. Aşağı baktı ve Song Yu'nun hala orada olduğunu gördü, ağaca yaslanmış, kollarını önünde bağlamıştı ve kulaklarında kulaklık takılıydı. O anda, onlara bakıyordu.
Jiang Yufan ürpermesine engel olamadı. Çabucak Yue Zhishi'yi dirseğiyle dürttü.
"Le, aşağı bak."
Yue Zhishi kafasını çevirdi ve korkulukların arasından Song Yu'nun figürünü gördü.
Sanki bir anda Yue Zhishi'nin bedenine uyarıcı enjekte edilmiş gibiydi. Yue Zhishi hemen arkasını döndü ve elleriyle kendini desteklerken vücudunun yarısını korkuluklardan sarkıttı, ama ona 'ge' dediğinde bu, çok kısık ve neredeyse hafif bir sesleydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovely Allergen
RomanceSong Yu'nun Yue Zhishi için 3 şartı vardı. -Dışarıda bana Gege diyemezsin. -Dışarıda beraber hiçbir şey yapmayacağız. -Diğer insanların benim evimde yaşadığını bilmesine izin veremezsin. Yue Zhishi bu kurallara her zaman itaatkar bir şekilde uydu. O...