"Hij vind je in je dromen, en maakt ervan je ergste nachtmerrie...." sis ik met een lage stem. Ik klap het boek dicht. "Proberen?" Vraag ik blij aan Emily, "maar misschien is het wel echt Amy.." zegt emily half bang.
"Ach kom op, wat wil die kerel doen? Me vermoorden in zn slaap?" Lach ik.
Emily schiet ook in de lach , "nee the fuck dat kan niet eens," grinnikt ze.
"Dus?" Zeg ik vragend. Emily's ogen glinsteren. "Kom dan".
We lopen naar de zolder, "wat moesten we ook alweer doen?" Vraagt ze dan, ik sla het boek weer open en blader tot ik de juiste pagina vind. "Hier" zeg ik.
"Em.. pak een blaadje, stift , shotglaasje en kaarsen en een aansteker als je wil?" We zijn tenslotte in haar huis.
"Even kijken of we dat hebben." Zegt ze terwijl ze de trap afloopt om de spullen te verzamelen. Ik kijk naar het plaatje wat erbij staat. We moeten een soort spelbord namaken.. "ouija" ik veeg met mijn vinger over de afbeelding. Ik heb dit boek gevonden bij mijn opa en oma op zolder, hun weten waarschijnlijk niet dat ik het heb. Het is maar een stom boek, ze zullen het vast niet missen. De lampen beginnen te knipperen, "EM!" Sis ik, "het is niet eens grappig" er klinkt een diepe stilte. "Emily?" Zeg ik voorzichtig, "BOE!" Schreeuwt Emily terwijl ze de deur met een klap open gooit. Ik schrik op, "godverdomme em.." zeg ik licht geïrriteerd. "Sorry" zegt ze lachend. Ik gris het blaadje uit haar hand en begin te tekenen, Emily steekt de kaarsen aan en zet ze om het "ouija bord" heen als laatste heb ik het shotglaasje vast.
"Weet je het zeker " vraag ik nog een keer aan Emily, ze knikt. Langzaam zet ik het glaasje op het bord neer en leggen we onze vingers erop...
JE LEEST
Twin Soul
TerrorEmily en Amy hebben een boek in handen gekregen die ze beter nooit hadden kunnen aanraken...