1

82 21 6
                                    

Cem Özkan-Koş koş koş

Jennie:
Selammm

Jennie:
Naber? Dershane nasıl geçti?

Lisa:
Selamm

Lisa:
Güzel geçtii

Jennie:
Hmm....bunu neye borçluyuz?

Lisa:
Tarih sınavından 100 aldım da bu gün

Jennie:
İşte benim kızım\

Jennie:
Tebriklerrr <33

Lisa:
Teşekkür ederimm

Lisa:
Dün iyi ki beni sınav için çalıştırdın

Jennie:
Ewallah

Jennie:
Boşuna sözelimin hepsi 100 değil ayol💅💅  

Lisa:
Egoya bak egoya

Jennie:
Ben mi egoluyom be?

Jennie:
Tamam belki biraz wzokwkzkeksmek

Jennie:
Ayy neyse şuan müsaitsen görüntülü arasam konuşsak? Öyle daha rahat oluyorum

Lisa:
Bende tam bunu yazıyordum sana.Ailem birkaç dakika önce yurt dışına gitti.Evde tekim bir süre

Birkaç saniye sonra ekranda "Kim Jennie💖" arıyor yazısını görünce heycanladığımı his ettim.Yatakdan kalkıb telefonu çalışma masamın üzerinde olan fincana yasladım.Ve daha fazla bekletmeden aramayı açtım.Aramayı açtığımda ekranda dağınık saçlı,uykulu gözlerle bana bakan gülümseyen Jennie vardı.

Eliyle gözünü ovuştururken "Şansımız getirdi yine.Rahat konuşa biliriz"  dedi.Onu onaylayarak"Evet öyle"  dedim.Mosmor göz altları fazla dikkatimi çekmişti nedense.

"Uykusuz gözüküyorsun"

"Dün geç uyudum saat 4 gibi.Saat 6 olduğu gibi de okula gitmek zorunda kaldım."

"Delirdin mi sen? 2 saatlik uyku ile ne yapmağı düşünüyorsun?"  Delirmiş olmalıydı.

"Son 1 aydır böyleyim çokta takılma"  diyib duraksadı "Hem boşver hal ederim ben"  diye ekledi ardından.Ya hal edemezse? Sürekli ben hal ederim diyerek kendine yük oluyordu sadece.Bunu tam söyleyeceğim esnada o konuşmaya başladı.O konuşuyordu bende onu dinliyordum.Aslında anlattığı şeye değil güzelliğine odaklanmıştım.Birkaç dakika sonra arkadaşları ile bir yere gidecekti.Çoktan hazırlanmıştı.Üzerine mavi crop giyinmişti.Masadan kalkarak paraşüt pantolununu gösterdi.

"Nasıl olmuş sence?"  diye sordu.Baştan aşağı süzdüm onu.Uzun dağınık saçları,mavi crop ve yine mavi paraşüt pantolonu....Fazlasıyla güzel görünüyordu.Kim bilir kaç erkeği kendine aşık ederdi.Tapılası bir güzelliğe sahibdi.Alt dudağımı ısırarak "Çok güzel olmuşsun" dedim

Gülümseyerek  "Teşekkür ederim"  diyib odasından çıktı telefonuda kendisi ile götürürken.Telefonu bir yere sabitlerken "30 dakika sonra gitmem lazım dedim bari seninle konuşayım"  diye konuşmaya başlamıştı bile.

"Ne hazırlıyorsun kendine?"

"Ne hazırlayacağımı bende bilmiyorum.Ama açlıktan gebermemek için zıkkımlanmam lazım"  diyordu bulaşık makinesinden tabak çıkarırken.Onun bu haline kıkırdarmadan edemedim.Tabağa salatalık doğararken salatalıklardan birini bana gösterirken "Şu şerefsiz salatalıklar hem aşırı pahalı hemde fazla uzun"  demişti.

Elindeki salatalıkla bakışırken  "Hayırdır bilader altın mısınız? Ne bu fiyatlar?" demesine kahkaha atmıştım.Tabağa salatalıkları doğradıkdan sonra içine birde katık koymuştu.Ne hazurladığını tam anlayamamıştım.Tek bildiğim diyette olanların yediği bir şeydi.Salatına birde pul biber eklerken  "Benim hayatı sorgulamamı çok seviyorsun anlaşılan"

"Komik oluyor genelde"

Salatasından yerken  "Ve genelde haklı çıkıyorum hakkıma girilmesin burda" dedi.Gülümsemeden edememiştim.Salatasından yerken bir yandan da  "Zayıflayacağım diye en son su diyeti yaptım.Ay Allah belamı versin bir daha yaparsam ne olayım."  tekrar konuşmaya başlamıştı.Sabaha kadar konuşsa sabaha kadar dinlerim.

"Nasıl ölümle burun buruna geldim izle mucizeyi"  diyib kahkaha attı.

Kaşlarım çatılırken "Ne?! Saçmalama"  diyi verdim endişeyle.Sırf zayıflamak için kendisine böyle bir işkence yapmış olamaz.

"Calm down baby.Birkaç ay önce olan bir salaklığım boşver.Şimdi onun yerine tehlikesiz diyetler yapıyorum"  derken bir yandan da kendisine hazırladığı şeyi topluyub yerine koyuyordu herşeyi.

Üşengeçliğinden hiç bir bok yapamayan ben napsın öyle milleti izliyim

"Yaşına göre yeterince zayıfsın bence.Daha fazla zayıflaman sadece sağlık sorunlarına yol açar"

Ellerini teslim oluyormuş gibi kaldırarak  "Teslim oluyorum amirim!"  dedi alay ederek.Ardından  "Aynı babam gibi-" dedikden hemen sonra yanlış bir şey söylemiş gibi eliyle ağzını kapattı.Ne olduğuna anlam vermeye çalışırken telefonu kapattı hiç beklemeden.

Teslim oluyorum amirim aynı babam gibi

Babam gibi derken? Neyi kast etmişti tam olarak?

Yarım Kaldık|JenLisa|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin