"Çekimlerin başlamasına 5 dakika kaldı. Potadaki arkadaşlara başarılar."
Kulise girip oturan yarışmacılara duyurumu yaptıktan sonra kısaca içeri göz gezdirmiştim. Görmek istediğim kişiyi göremeyince gülümsememi bozmadan içerdekilere bakmaya devam ettim.
"Teşekkürler Akasya."
Batuhan bana cevap verdiğimde rica anlamında hafifçe başımı eğmiştim. Senelerce burada çalıştığım için yarışmacılarla muhabbetim ilerlemişti. Çoğuyla takipleşiyor hatta dışarıda bile görüşüyordum. Diğerlerinden daha yakın arkadaş olduğum kişilerde vardı tabii ki.Batuhan, Barış,Çağatay ve Cemre bunlara dahildi. Cemre henüz gelmemişti ama sürekli iletişim halindeydik.
Masterchef ilk başladığında bir tanıdığım sayesinde burada işe başlamıştım. 5 yıldır da devam ediyordum. Yönetmen yardımcısıydım.Genelde çekimler yapılırken yardımcı oluyor bir yandan da yarışmacılarla ilgileniyordum.
"Akasya bir şey soracağım ya. Bu hafta dış çekimlere başlıyoruz değil mi?"
Dilara'nın bana seslenmesiyle yüzümdeki gülümsemeyi bozup ona baktım. Ondan ve egosundan pek hoşlanmıyordum.
"Aynen."
"Nereye gidiyoruz?"
"Gidince görürsün. Söylemem yasak."
"Öyle mi? Peki."
Başka bir şey demeden kulisten çıktım. Otomatik kapı arkamdan kapandıktan sonra koridorda yürürken onun tuvaletten çıktığını görmüştüm.
Boğazımı temizledikten sonra ona seslendim.
"Sefa. Çekimlerin başlamasına 5 dakika var. İçeride yoktun sana da söyleyeyim."
"Tamam teşekkürler."
"Bu arada potada başarılar. Eminim ilk turdan çıkarsın."
"Teşekkür ederim. Umarım çıkarım."
"Tabağının tadına özellikle bakacağım. Kazanacaksın çünkü."
"Benden daha emin gibisin."
"Hislerim kuvvetli."
Herkese karşı çok nazik olduğu için bana da içten bir şekilde gülümsemişti. Bu sene çok fazla konuşma fırsatı bulamamıştık. Denk geldikçe konuşuyorduk. Bazen de Batuhan ve diğerleriyle sohbet ederken onunla da ufak ufak sohbete giriyordum.
"Hislerin kimin eleneceğini de söylüyor mu bari?"
"Yok onu söylemiyor. Diğerleriyle ilgilenmiyor pek."
"Onları sevmediğini bu kadar belli edemezdin."
"Sen seviyor musun ki?"
"Kim olduğuna göre değişir."
"O üçlüyü biliyorsun bence."
Dilara,Tahsin ve Sergen üçlüsünden bahsediyordum. Yarışmadaki herkesi bıktırmışlardı. Tahsin diğer ikisine göre biraz daha katlanılabilirdi en azından.
"Evet onlara pek ısındığım söylenemez ama herkesle iyi olmaya çalışıyorum. Beni en çok ilgilendiren yemek yapmak çünkü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴏᴜʀᴛʜ ᴏғ ᴊᴜʟʏ {sᴇғᴀ ᴏᴋʏᴀʏ ᴋıʟıç}
Fanfiction"𝑫𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒓𝒚?"