Not: Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Bölüm atma isteğimi arttıran şeyler onlar <3
***
İşten çıkıp Tv8 stüdyosunun altındaki marketten kendime soğuk bir içecek aldım ve arabama binip klasik müzik listemden bir müzik seçtim. Arabamın içinde yüksek sesle Vivaldi çalarken yarışmacıların kaldığı eve doğru gitmeye başladım.
Sefa ile konuşmamızdan sonra son çekimler de yapılmış onlar eve geçmişti. Ben de kalan işlerimi bitirdikten sonra İrem Kanan ve yönetmen ekibinin yanına gitmiş ve yarışmacıların evine gideceğimi haber vermiştim. İlk başta nedenini sorgulamışlardı ama onlara kediyi açıkladığımda bir sorun görmemişlerdi.
Evin önüne geldiğimde güvenliklere kartımı gösterip bahçeye girdim. Telefonumu çıkarıp Sefa'ya mesaj atarken yürümeye devam ediyordum.
"Akasya? Ne arıyorsun kız burada?"
Suna abla ile karşılaştığımda gülümsedim. Bana karşı en sıcak davranan insanlardan birisiydi. Çok muhabbetimiz olmasa da selamlaşıyorduk.
"Bahçede baktığınız bir kedi varmış sanırım. Sefa onu alıp alamayacağımı sordu. Ben de almaya geldim."
"Evet evet. Çok üzüldüm cidden. Yarası mikrop kapmış gibiydi. Araba falan çarpmış galiba."
"Elimden geleni yapacağım iyileşmesi için."
"Umarım iyileşir. Biz mama falan verdik ama hayvan canının acısından yemiyor."
"Müdahale yapıldıktan sonra yemeye başlar büyük ihtimalle."
"E sen hemen gitme. Mangal yapacaktık biz. Sen de katıl."
"Abla şimdi settekilerin kulağına giderse yarışmacılara fazla içli dışlı oldum diye kızabilirler. Yarışma dışında olsa neyse."
"Gitmez. Kimse senin burada olmana takılmaz zaten. Ben teklif ettim hem."
"Bilmiyorum ki."
Hemen yanımdaki evin kapısı açıldığında Sefa ve Batuhan çıkmıştı. İkisine de selam verdikten sonra etrafa bakındım.
"Kedi nerede?"
"Aşk olsun. Sadece kedi için mi geldin? İnsan bizi de sorar."
"Batuhan daha iki saat önce beraberdik."
"Olsun. Evimize geldin sonuçta."
Suna abla ikisi gelince teklifini tekrardan yaptı.
"Çocuklar ben diyorum ki mangala Akasya da katılsın."
"Güzel fikir. Katılsın tabii ki."
"Settekilerin kulağına giderse diye endişeleniyor."
"Öyle bir çocukluk yapacak olan yoktur."
Batuhan da benim kalmamda ısrar ederken hâlâ konuşmayan Sefa'ya baktım. Ben ona bakınca kafasını sallayıp konuştu.
"Katıl bence."
"Emin misiniz?"
"Eminiz. Hadi yürü."
Suna abla benim koluma girip içeri doğru yürürken arkamı dönüp peşimizden gelen Sefa ve Batuhan'a baktım. Aradaki taşlı yoldan arka bahçeye geçtiğimizde görüş açım kalabalıklaşmıştı. Birkaç kişi hariç tüm yarışmacılar bahçedeydi. Sergen ve Barbaros mangal başındayken Eda abla ve Esra abla masayı hazırlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴏᴜʀᴛʜ ᴏғ ᴊᴜʟʏ {sᴇғᴀ ᴏᴋʏᴀʏ ᴋıʟıç}
Fanfic"𝑫𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒓𝒚?"