Sefa'nın bana verdiği hediyenin üstünden iki gün geçmişti. Hediyesi ona karşı yumuşamamı sağlamıştı. Bana adım atacağını söyledikten sonra herkesin içinde açık açık bunu belli etmiş olması beni hem utandırmış hem de mutlu etmişti. Karşılık vermemi istemişti ama o kalabalıkta net bir cevap vermemiştim. Sadece teşekkür ettikten sonra kulisten çıkmıştım.
Sonraki iki gün stüdyoya gelememiştim. Dışarıda halletmem gereken bir sürü iş vardı ve tek görevli ben olduğum için hepsine yetişmeye çalışmıştım.
Bugün eleme öncesi onunla konuşmayı düşünüyordum. Hem pota için moral vermek hem de ona gerçek anlamda teşekkür etmek istiyorum. İşimin başına geçmiştim ama biraz erken geldiğim için yarışmacılar henüz gelmemişti.
"Akasya içeriden seni çağırıyorlar."
"Kim?"
"İrem abi ve Behçet abi."
Birden neden çağrıldığımı merak ederken haber veren kişiye teşekkür edip işimi bıraktım. İrem abi ile Behçet abiyi bulduktan sonra merakla yanlarına yaklaştım.
"Beni çağırmışsınız."
"Evet Akasya bir şey sormak istiyoruz sana."
"Tabii buyurun."
"Dürüst olacak mısın?"
Behçet abinin sorduğu soru ile garip garip onlara bakmıştım.
"Size karşı hep dürüst oldum."
"Akasya. Yarışmacılara bilgi mi sızdırıyorsun?"
Bir gün başıma bunun geleceğini biliyordum. Birisinin benden rahatsız olup şikayet edeceğine emindim. Dilara olduğunu düşünüyordum ama yine de tam öğrenmeden bir şey demeyecektim.
"Asla böyle bir şey yapmam. Uzun süredir burada çalışıyorum. Benden hiç böyle bir şey duydunuz mu?"
"Biz de tam o yüzden seni çağırdık. Bu senden beklediğimiz bir şey değil. Birisi bir şikayette bulundu. O yüzden sormak istedik."
"Kim şikayet etti?"
"Bunu söyleyemeyiz."
"En azından yarışmacılardan biri olup olmadığını söyleseniz? Ona göre bir açıklama yapacağım."
İrem abi kafasını sallayıp beni onayladı.
"Yarışmacılardan birisi."
Bir suçum olmadığı hâlde beni böyle bir şeyle suçlayıp şikayet etmeleri çok zoruma gitmişti. Sevmediğim yarışmacılara bile bugüne kadar kötü bir söz söylememiştim.
Açıklamamı yapmadan önce karşılarındaki sandalyeye oturup boğazımı temizledim.
"Abi bakın ben asla böyle bir şey yapmam. Yarışmacılar arasında gerçekten çok sevdiğim ve çok iyi anlaştığım kişiler var. Bunlarla dışarıda da görüşüyorum. Burada da muhabbet ediyoruz. Ama bu onlara bilgi vereceğim anlamına gelmiyor. Çünkü ben işimi seviyorum ve bunu riske atamam. Ayrıca yarışmacılar da yasak olduğunu bildiği için bana asla bu konuyu açmıyor."
"Peki neden böyle bir şikayet aldık?"
"Kimi şikayet ettiğini bilmediğim için kimsenin günahını almayacağım ama yarışmacılar arasında beni sevmeyen birkaç kişi var. Daha doğrusu diğerleri ile yakın olmamdan rahatsız olan kişiler var. Belki bu yakınlığımı yanlış anlayıp kendilerince çıkarım yapmışlardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ғᴏᴜʀᴛʜ ᴏғ ᴊᴜʟʏ {sᴇғᴀ ᴏᴋʏᴀʏ ᴋıʟıç}
Fanfic"𝑫𝒊𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒆𝒕 𝒆𝒏𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒍𝒐𝒗𝒆, 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒅𝒐𝒗𝒆 𝑾𝒉𝒚 𝒅𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒓𝒚?"