ahanda kavga çıkmış

990 101 87
                                    

Ya ben gecen bolum bisi yaptım ama nası devam ettircem ya

__________🏍️__________

Woo kıcının ustunde dur

Wooyoung
×4 ss
Bu cocuk ne dio mk
Bianda noldu

Seonghwa
Aa
Nolmus buna bianda
Naptın yine mk

Wooyoung
YEMİN EDERİM BİSİ YAPMADIM

Mingi
Dur bakim kokusu cıkar

Wooyoung
İnsallah
Ta
Savas mavas dedi

Seonghwa
Uf bosver kendi kendine tripleniodur
Bisi yapamaz sana

Mingi
Yeosang nerde lan bu arada
Mesajda yazmıo sınıftada yok

Yeosang
Catıdayım

Wooyoung
Yine mi

Yeosang
Bu sefer ihityacım vardı gercekten

Seonghwa
Bi sorun mu var kusum

Yeosang
Sonra anlatim mı suan biraz dusunmem lazım

Mingi
Sen nasıl istersen

×🏍️×

Yeosang üçüncü sigarasını yakarken Jongho çatıya yeni çıkmıştı. Yeosang kapıya uzakta oturduğundan Jongho onu tanıyamamıştı. Geri aşağı inmek için kapıya ilerlediği sırada duyduğu yüksek sesli hıçkırık ile yerinde durduğu. Yavaşça adımları çatıdaki diğer bedenin yanına gitti.

Yeosang yakınındaki bedeni ilk önce fark etmesede arkadaki sigara kutusunu almak için döndüğünde fark etmişti. Ama umursamamış ve yeni bir sigara alarak yakmıltı. Tam içine dumanı çekecekken parmakları arasından hızlıca çekilip söndürülen sigara ile sinirle ayağa kalkmıştı.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen ya!" sinirli bir şekilde karşısındaki bedene bağırmış ama umursanmamıştı bile. Soğuk bir rüzgarın esmesiyle titremiş ama yerdeki ceketine uzanamayacak kadar halsiz hissediyordu. Rüzgar tekrar estiğinde gözlerindeki yaşlar akmıştı.

Jongho yerdeki ceketi alarak ilk önce cebindeki sigaraları almış ardından karşısındaki çocuğun omuzlarına yavaşça bırakmıştı. Giymesini beklemiş ama giymeyince ilk önce Yeosang'ın kollarını ceketin kollarına sokmuş ardından fermuarını çekerek önünü kapatmıştı. Kafasını kaldırıp karşısındaki yüze baktığında karşılaştığı manzara göz yaşları ile dolu şiş ve kırmızı bir yüzdü.

Rüzgar tekrar estiğinde üstünde ceketi olmasına rağmen Yeosang üşümüştü ama bu şekilde içeri girebileceğini düşünmüyordu. Jongho kapıya yürüyordu ama çocuğun peşinden gelmediğini görünce geri yanına gitmişti. "Hadi içeri girelim hasta olcaz" Yeosang yavaşça kafasını sallamış ve cevap vermişti. "Bu şekilde giremem. İnsanlar bemi böyle görmemeli" Jongho derin bir nefes almış ve Yeosang'ın ceketinin şapkasına yönelmişti.

Yeosang yüzüne yaklaşan yüze karşı gözleirini hızla kaçırmış ve gökyüzüne bakmıştı. Saniyeler sonra gökyüzünün önüne şapkası geçince geri karşısındaki yüze bakmıştı. "Bu yüzünü biraz olsa kapatır ama sen aşağıya doğru bak. Tuvalete gidip elini yüzünü yıkayalım. Merak etme ben seni yönlendiririm yürürken." Yeosang bir şey dememiş ama çocuğun parmaklarının kendi bileğine dolanmasına izin vermişti.

Tuvalete vardıklarında Jongho kapıyı açmış ve içerde biri olmadığına emin olduktan sonra Yeosang'ı içeri çekmişti. Ama bilmedikleri şey bu sahneye şahit olan Jongho'yu arayan San ve tuvalete giden Mingi'ydi.

Yeosang tam lavaboya yüzünü yıkamak için yönelmişken kapının aniden açılmasıyla korkuyla yerinde sıçramış ve kapıya bakmıştı. Ama görmeyi beklediği şey kesinlikle Mingi değildi.

İçeri giren Mingi ilk önce ağlamaktan gözleri şişmiş Yeosang'a bakmış ardından Jongho'ya bakmıştı. Bulunduğu durumu yanlış anladığından dolayı sinirle yumruklarını sıkarak Jongho'nun üstüne yürümeye başlamıştı. Tam o sırada içeri San girmiş ve nefret ettiği bedenin arkadaşının üstüne yürüdüğünü görünce hemen önüne geçip Jongho'yu arkasına almıştı.

"Çekil önümden" Mingi sinirle konuşunca San daha da sinirlenmiş ve oda konuşmuştu. "Çekilmiyorum ne yapıcaksın?" Bu cümle sıkmaktan ağrıyan yumruklarını San'ın yüzüyle buluşturmak için yeterli olmuştu Mingi için.

__________🏍️__________

Selam....
Duz yazı yazdım cunku bi sekilde jongsang yazmam lazımdı ve bunu textingle yapamazdım.

Bu arada kavgayı yapmicaktım ama bianda aklıma geldi bende neden yapmim dedim

OPTUM😚

Motorcycle ★ WoosanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin