214 23 37
                                    


Jisung'dan↓

Kafamı yastığa bastırmış kulaklarımı kapatmıştım.Hyungun soruları bitmiyordu çünkü.

"hadi hadi sevgilin de mi utanma kız biz bizeyiz şurada"

Oflayarak oturur pozusyona geldim.Kafamı yastığa bastırdığım için saçlarım dağılmıştı.Hyung tatlılığıma gülüp iki elinide saçlarıma atıp karıştırdı.Eskisinden daha dağınık bir hal almıştı.

"hyung yapma ya"
"üstelik arkadaşım sadece"

"emin misin amk o nasıl arkadaşlık"

"ya bayaaa"

Hyung bana göz devirip yatağa, yanıma oturdu.Hyungumdan gözlerimi kaçırıyordum.

"Hyungcum benim.Kardeşim benimmm.Bana anlat duygularını salak değilim ben.Senin duygularınla dalga geçmiyorum ki ben.Sadece seninle uğraşmayı seviyorum o yüzden ki EN DOĞAL HAKKIM LAN BU BENİM"

Hyungun sağıra laf anlatıyormuş gibi olan bağırmasıyla yüzümü ekşiterek kulaklarımı kapattım.Hyung sinirli bakışlarıyla bana bakıp kulaklarımdaki ellerimi indirtmişti.

"Beni dinle be.Senin boklu bezlerini değiştirmiş insanım ben beybi."
"Her neyse işte.Anlata bilirsin bana her zaman desteklerim ben seni.Tek kardeşimsin sen benim ya.Şu yüze bak ya uyyyy minnoşum benim."

Hyung ellerini yanağıma atıp çekiştirdi.İmdat.

"Ya bırakkkkkkk"
"imdat adam gasp ediyorlarrr"

"adam değil sincap"

Gözlerimi devirip hyunguma garip bakışlar attım.

"eee anlatıyor musun hyungcuğuna"

"İyi tamam"

"en sevdiğim kardeşim be"

"hyung tek kardeşinim.."
"Neyse.Ben birazcık ama bak küçücük azıcık hoşlanıyorum."
"Ama o benden hoşlanmıyor sanırım"

Son cümleyi söylerken yüzüm düşmüştü.

Hyung ellerimi tutup yüzüne bakmamı sağladı.

"Niye öyle düşünüyorsun velet.Sen sarılırken ki duygusu dışarı yansıyordu gözleri aşığım diyordu ya.Ben gördüm.Ben gördüm sana söylüyorum."

İnandım aynen.

"ya bi git ya"

"sus velet hem senin neyin var da sevmesin"

"Bilmem"

"Hmm sen belden aşağısını hissetmiyor musun kardeşim"

"ne alaka"

"O çocukla sarılırken beş duyu organlarından birinin özelliğini yitirmişsin."

"Valla hyung o an benim sadece burnum işlevini yerine getirdi amk.Çok yakışıklı kokuyor.Papatya tarlasında gibi hissettim"

12./minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin