²³

125 16 24
                                    


Jisung-Minho

Jisung
Minhooo

minho
uy bebisim gelmis
soylebebek

jisung
ayrilalim miii
flortken cok eglenceliydi tekrar flort olak sonra gene birbixinize acilip cikalim cok heyecanliiii

minho
Jisung iyi misin amına koyim
bu nasıl fantezi

jisung
ama flörtken daha zevkli oluo ya
öyle yani
ben çok eğleniyorum

minho
ŞU AN SIKICI MIYIM YANİ!?

jisung
estağfurullah minhom
ama aksiyon falan vardi baya güzeldi

minho
garipmis
PUAJWKSKWMLDLW
bize gelsene

jisung
gelmemmmm
sen gel
çünkü çocuk bakıyorum ben amk

minho
hay Allah kahretmesjn
hiç sevmem çocuk
Allah belamı ya

jisung
Allah belanı vermiş zaten amk
gecenin ikisinde kedili maviş pijamalı dans videonu bana değil sınıf grubuna atmışsın
Neyseki yöneticiydim de anında sildin
(videoyukaydettim)

minho
NEEEEEE
UFFFF
AMK
HAYAT.

jisungsildim minhosum relaxxuf internetim bitiohadi gel bize minho ya tk bakamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


jisung
sildim minhosum relaxx
uf internetim bitio
hadi gel bize minho ya tk bakamam

minho
→| uf internetim bitio

JisungYA PAUQNKDMWLDMWLWHADİ GEL GEL

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisung
YA PAUQNKDMWLDMWLW
HADİ GEL GEL

minho
çıktım yola taam

jisung
aferin komiser
tamam.

minho
az kaldı
tamam.

Jisung'tan

Kapının çalması ile kucağımdaki kızı bırakmadan kapıya ilerledim.

Kapıyı açmam ile çocuğun ağlaması benimde korkmam bir olmuştu.Minho'nun yüzündeki korkutucu maskeyi çıkarıp kafasına vurdum Minho gülerken.

"SALAK MISIN SEN YA UF"

kucağımdaki Chaewon'un ağlaması şiddetlenince sağa sola yavaşça sallayıp sakinleşmesini sağladım.

İkimizde pardon üçümüz de salona geçip koltuğa oturduğumuz da küçük kızın ağlaması durmuştu.Yüzüne baktığımda sinirli olduğunu düşündüğü bakışları Minho'ya atıyordu.Elindeki oyuncağını Minho'nun kafasına fırlattı.

Minho kahkaha atarken bir anda ayaklandı ve Minho'nun saçlarına yapıştı.Ben şok ile onlara bakarken Minho'da saçını Chaewon'dan kurtarma çalışıyordu.

___

Bozulmuş saçımı düzeltip iki bebeğe baktım.İkiside çiçek olmuş şekilde biri koltuğun bir ucunda öbürü diğer ucunda oturuyordu.

"Ufff.Minho yardıma çağırdım seni ben.Sen bebektende bebek çıktın anasını satim.Çocuğun oyuncağını niye tuvalete atıyorsun!!"

"O da benim telefonumu fırlattı!"

Minho'nun kendini haklı çıkarmaya çalışmasına kahkaha attım.Sonra çalan telefonuma baktım.Küçük kızın annesi arıyordu.

"Telefona bakmam lazım.İkinizde iyi anlaşıyorsunuz duydunuz mu beni?Hemen geleceğim."

Diyip ikisinede parmak salladım ve odadan çıkmıştım.

(..)

Odaya girdiğimde televizyonda yüksek yüksek tepelere çalıyordu.

Chaewon Minho'nun etrafında ne ara mutfaktan aldığını bilmediğim tepsiyle dönüyor.Minho'nun başında ise benim kırmızı tişörtüm vardı.

Hemen yanlarına ilerledim ve Minho'nun başında örtülü olan tişörtümü aldım.

Minho'nun ağladığını görünce gözlerim büyüdü ayağa kalktı ve kollarını belime sarıp başını omzuna yasladı.

"Lan Minho!?"

"Uf duygulandım amına koyim"

"Lan tamam ağlama."

Ben Minho'ya gülerken Minho ağlamaya devam ediyordu.

Gözlerimi televizyona çevirdim.Dudu çalıyordu.Aklıma gelen nakarat ile şarkıyı söyledim.

"OOOHH OOOHH ONUN DA İÇİ GİDİYORR"

"OOH, OOH O DA TASALANIYOR"
Bana eşlik etmesi ile ikimizde gülmeye başlamıştık.

O sırada götümde hissettiğim hafif tokatla arkamı döndüm.Chaewon sinirle bana bakıp kollarını uzatmıştı.Onuda kucağıma aldım ve birlikte şarkı söylemeye devam ettik.

(Jisung ve Minho da dudu şarkısını çok biliyor gibi)

Yorulduğumuzda kendimizi koltuğa attık.Chaewon emekliye emekliye Minho'nun yanına gitti ve göğsüne yattı.Minho gülümseyerek kızın saçlarını okşamıştı.

"Az önce birbirinizi yoluyordunuz amk"

"ohoooo sen orda iki saat bişiler konuşunca biz kaynaştık.Tam benim kafadan valla.Demi abisinin gülü, ne öğretti abi sana bakim?"

Chaewon ayağa kalkıp kollarını sıvadı ve kurt gibi oturdu.Eliyle ülkücü işareti yaparak kurt gibi uludu.Minho'nun omzuna vurarak konuştum.

"Ne öğrettin sen çocuğa amına koyim!?Napıyor bu"

"Ya dur daha bitmedi!Devam et abicim ben arkandayım."

Bu sefer de koltuktan aşağı inip dans etmeye başladı.Sorun şu ki benden daha güzel dans ediyor amk.

Gülerek izledim küçük kızı çok mutluydu.Yorulduğunda tekrar Minho'nun göğüsüne yatmıştı.Bende Minho'ya sokulmuş başımı omzuna yaslamıştım.

____

nasıl final yapcam ben ya



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

12./minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin