Jisung'dan↓↓
Telefonu yatağa fırlattım ve saate baktım.
22;23
Ağalar bence erken.Yattığım yerden kalkıp pijamalarımı değiştirdim.Telefonumu alıp aşağı indim.Mutfaktan bir şişe su aldım ve kendimi dışarı attım.
Annemler bir süreliğine teyzemlere gitmişti.Abiminde sikinde olmazdı bence doğrusu.
(...)
Parka vardığımda banklardan birine oturdum ve marketten aldığım çikolatayı açtım.Gözlerim yerdeki çocukların tebeşirden çizmiş olduğu yıldızlara daldı.
Yanımda hareketlilik hissedince çocuk olduğunu düşünüp bakmadım.Canı çekmiştir diye bakmadan uzattım çikolatamı.
"Al canın çekmiştir ufaklık."
Elimden yavaşça alınan çikolatayla gülümsedim.
Tabi enseme şaplak yiyiceğimi bilmiyordum.Şaşkınca kafamı yana çevirdim.
"Lan Minho?"
"Ya tabi Minho amına koyim.Ufaklık olan hani"
Son dediğini dişlerini sıkarak söylemişti.Onamas çok koyktum."Gece gece napıyorsun lan burada."
"Hava almam gerekti."
"Ver lan çikolatamı!"
"Sen verdin banane."
Elinden almaya çalışınca daha da geriye uzattı.Ben uzandıkça o geri çekiyordu.
Bakışlarımı çikolatadan Minho'ya çevirdiğimde yüzlerimizin fazla yakın olduğunu gördüm.
Dudaklarımı birbirine bastırıp yüzünü inceledim.O da benden farksızdı.
"Tamam be aç ağzını ben yedircem sana."
-MinhoVelet miyim lan ben!?
Minho kanzi.Sorry, I'm an anti-romantic dostum.Biraz geriye çekildim ve ağzımı açtım.
Yavaşça çikolatayı ağzıma doğru getiriyordu.Sanarsın tembel hayvan.Tam ham yapacağım an hepsini kendi ağzına attı.
Gitti çikolata.
Yüzümü ekşiterek daha da geriye çekilip hafif bir tokat attım.Kollarımı göğüsümde bağlayıp geriye yaslandım.
"ben ona 246 won verdim amk."
"ee banane?"
"uf minho yaa"
(...)
"Ananı sikeyto"
"PUAHAHAHHAHAHAHA"
"Ya güleceğine yardım etsene dana dizim kanıyor."
Salıncaktan düşmüştüm ve dizim kanıyordu.Sayın Minho hazretleri ise gülüyordu?
Yanıma gelip yere çöktü.Dizime bakıyordu.
Cebinden lastik,ceplik batikon,pamuk ve peçete çıkardı.Her şeyi anladımda.Lastik ne alaka amk.
"Minho hyung yanında niye lastik taşıyorsun ayıptır sorması."
Bir yandan pamuğa batikon dökerken bir yandan beni cevapladı.
"Valla düşmanların canını iyi yakıyor.""Çok vahşisin çocuk.Grr.Peki burda ne için kullanmayı düşünüyorsunuz sayın profesör doktor Minho prensim?"
"Parktayız o yüzden az da olsa mikrop kapmasın diye peçete koyucam ve ayağından lastiği geçirip sağlam durmasını sağlıcam.Zekiyim oğlum ben!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12./minsung
Fanfictionsınıf listesindeki 12.kişiyle flört edip tavlaması gereken Minho ve sınıf listesinde 12.kişi olan Jisung