Minho'dan↓
Arkamdan patlayan flaşla dona kaldım.Bunu herhangi birinin
görmesi benim sonum demekti.Hemen kafamı kaldırıp arkamı döndüm.Kimseyi göremedim.
Bu beni daha çok strese sokmuştu.
Hızla kapıdan dışarı attım kendimi.
Önce sağ sonra sola baktım.Solumda telefona bakıp kıkır kıkır gülen arkadaş grubumu gördüm."ohh.."
"ödüm koptu biri gördü diye amk""Niye amk biz 4 cminin başı mıyız?Bizi kimseden saymıyor adama bak""
-hyunjin"Ya hayır biliyorsunuz biri anneme söylerse biterim"
"Kanzi valla çok güzel çıktınız kıskandım hrrrr"
-changbin"kes ya uf hâlâ emin değilim hem duygularımdan"
Üçüde aynı anda gözlerini devirmişti.
"Olm ben bunu sikerim.Yeme bizi sakat herif."
-chan"Ya vall-"
"JİSUNGGGGGGGG"
Tüm koridoru inleticek tonda bağırarak revirin önüne geldi Felix.Kapıya yapışıp ağlamaya başladı.
Bayıl bir de feriha amk."ölme karabaş"
diyerek yapıştığı kapıdan sıvı gibi yere akıyordu.Kapının aniden açılması ile sümük misali yere yapıştı.Jisung başını eğip Felix'e iğrenir gibi baktı.
Hyunjin ve Changbin Felix'in düşüşüne sessizce gülerken Chan da gözlerini kısmış izliyordu.Yaşlı tabi göremiyor.
Bi dakika ben içeriden yeni çıktım.Jisung ne zaman uyandı...
"Jisung..Sen ne zaman uyandın?"
Jisung bakışlarını Felix'ten çekmiş bana bakmıştı.Yüzüne piçimsi bir sırıtış yerleştirdi.Tam önüme geçerek konuştu.
"Sen beni öptüğün zaman fıstık"
Söylerken cilveli bir şekilde konuşmuş ,göz kırpmış aynı zamanda yanağımda makas alıp gitmişti.
Düzeltiyorum.Gitmeye çalışmıştı!!!
Belinden tutup duvara yapıştırdım.
Yüzlerimizin arasında santimler vardı.Kulağına eğilip kalın ve kısık sesimle konuştum."Çok hoşuna gitti sanırım Han Jisung?"
Kulağından geri çekilip tepkisine baktım.Gözlerini kocaman açmış bana bakıyordu.
Göz ucuyla yandaki varlıkların tepkilerine baktım.
Hepsi gözlerini sonuna kadar açmış değişik ifadelerle bana bakıyorlardı.
Tek hyunjinin ifadesi çok belli oluyordu.Şaşkın ve igrenir gibi.
Felix yerden kalkıp beni itti ve Jisung'a hafif hafif vurmaya başladı.
"SENİ EŞEK İLK BEN YAŞAMALIYDIM BÖYLE ŞEYLERİ HAYALİMDİ BUNLAR BENİM YAAAAA.BENDE İSTİYORUM İLK BEN TADINA BAKMALIYDIM BU DUYGUNUN!!!AŞAĞILIK TANTUNİ.TANRIM BANADA ERKO YOLLAAAA"
Jisung arkadaşının isyanıyla daha da çok şaşırmış gibiydi yüz ifadesi değişmeden Felix'i kolundan tutup revire sürükleyip girdi ve kapıyı sertçe kapattı.
Arkadaşlarıma doğru döndüğümde üçününde kollarını göğüslerinde birleştirmiş bana bakıyorlardı.İmalı imalı..
"Nee?"
"diygilirimdin imin digilim hislinmiyirim"
Türkçe meal;duygularımdan emin değilim hoşlanmıyorum."
-chanChan'a göz devirip yanlarından geçip sınıfa ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12./minsung
Fanfictionsınıf listesindeki 12.kişiyle flört edip tavlaması gereken Minho ve sınıf listesinde 12.kişi olan Jisung