Okuduğunuzda beğenmeyi ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.
İyi okumalar 🫶🏻Okuldaki son dersimi de tamamlayıp şan sınıfından yorgunlukla çıkmıştım. Birkaç gündür final haftam yüzünden ekstra çalışmalara katılmak ve geceleri ise eve geç gitmek zorunda kalıyordum. Bu durum beni yorsa bile halimden şikâyet etmedim. Sonuçta bu bölümü isteyerek tercih etmiştim ve kimsede bana bunun kolay olacağını söylememişti.
Amfinin çıkışına geldiğimde bir yandan çantamın içerisindeki telefonumu bulmaya çalışıyordum. Sabahtan beri yoğunluktan hiçbir şeyle ilgilenememiş yemek yemeye bile zar zor vakit bulmuştum. Gerçi zaten yediklerime çok dikkat eden biri olduğum için bu durum beni çok da fazla zorlamamıştı.
Konserden sonra bizimkiler bir daha görüşme şansımız olamamıştı. Bütün gece deli gibi dans edip eğlenmiş ve kafamın dağılmasına yardımcı olmuş olsa da sonraki günlerde O sabah yaşadığım karşılaşmayı bir türlü aklımdan çıkaramıyordum. Hatta artık durum öyle bir hale gelmişti ki düzenli olarak gittiğim spor salonunu değiştirmiş ve her gün sırf onu görmek için bu yorgun halimle spora gitmeye başlamıştım.
Deniz ilk başta bu duruma biraz şaşırsa da Defne ve Selçuk olayı tahmin ettiği için Denizi bir şekilde oyalayarak konuyu kapatmasını sağladılar. Şu an için ortada ciddi bir durum yokken onları bu olayın dışında tutmak istiyordum.
Guruptan gelen mesajları okurken vakit kaybetmeden üzerimi değiştirmek için okulun soyunma odalarına girdim. Aslında spor salonunda da üzerimi değiştirebilirdim ama nedense burada giyinmek daha kolayıma gelmişti.
Sabah giydiğim kıyafetleri üzerimden çıkartıp bankların üzerine koyduğum spor çantama yerleştirdikten sonra getirdiğim tayt ve spor sütyenini giydim. Uzun saçlarımı sıkı bir atkuyruğu yaptıktan sonra ayakkabılarımı da değiştirip güzel fotoğraf çekilmek odanın sağ tarafını kaplayan boy aynalarının önüne geçtim.
Sosyal medya hesabımı çok aktif kullanan ve fotoğraf paylaşan biriydim. İlk zamanlar söylediğim şarkı videolarımı yüklemek için açtığım hesabımı şimdi resimli bir günlük gibi kullanıyordum. Bir gün tıpkı annem gibi başarılı bir müzisyen olduğumda geriye dönüp bakabileceğim ve ilerlememi görebileceğim bir sayfaydı benim için.
Tabi şu an ki amacımın etiketleyeceğim salon sayesinde belki bir şekilde gönderim onun önüne düşer ve iletişime geçeriz diye düşünmüştüm.
İncik.orhan: Her zamanki mekanımıza 💪🏻
________________________
DefneÇağlayan, SelçukTas, DenizzYalçın ve diğerleri beğendi.DenizzYalçın: Bensiz gidiliyor alındım, gücendim🥺
İncik.orhan: @DenizzYalçın Gel hayatım sende ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kelebeğin Aşk Şarkısı | Yarı Texting
ChickLitBenim hikayem artık bitmişti. Bunu farkındaydım. Sararmış yapraklarım tükenmiş ve kalemin bıraktığı mürekkep izleri birbirine karışmıştı. Ama şimdi onun hikayesi başlayacaktı. Bembeyaz sayfaların arasına tonlarca güzel anılarını dolduracak...