(Arkadaslar öncelikle lütfen ama lütfen hikayemi oylar mısınız?)
Naeyon gitmisti bay joon ile birlikte. Biz ise önce hepimiz birbirimize baktık, daha sonda da yerde bir darie yaptık. Basta Jısoo konustu.
Js:yanlız ben bu kızı hic sevmedim
Jn:bizde öyle
J:öyle de ne yapabiliriz mecburuz.
Js:o da doğru.
Jn:bunu postalamamız lazım bence
Hy:ya bi durun belki de iyi birisi?
Jn:kızın sevgiline bakısınu görmedin sanırım Hyuna.
Hy:gördüm ama-
Jn:gözler yalan söylemez, tamam mı?
Hy:iyi...
J:ya ne yapıcaksınız
Jn:bilmiyorum
J:hayır bosverin alısırız
Jn:senin icin kolay söylemesi.
J:neden ki?
Jn:her ortama ayak uydurabilirsin
J:sende ayak uydur?
Jn:of jeon of.
J:ne jennie ne
Jn:ya kız seytan, bakıslarına bakın.
J:hayır tatlı güzel bir kız
Jn:iyi peki öyle olsun.
Js:hadi kalkın dansa devam edelim
Rs:doğru
Ls:simdi bay joon gelicek falan
Jn:ya da Naeyon gelicek ve "aay bunlar hic mi calısmıyolar" falan dicek bay joon'a.
J:demez o demez
Jn:der o derKalkıp devam ettik dansa.
Bir süre sonra ise Naeyon geldi.Üstündeki kıyafet buydu ve hemen dikkatleri cekmeyi basarmıstı yeniden. Bu arada kendi kareografimizi çalışmaya baslamıstık. Sonra oradaki dans hocası bize yeni bir kareografi gösterdi ve Naeyon ile onu yapmaya basladık. Bu arada şirketin kalmamızı sağladığı yurt odalarında da şu şekilde kalıyorduk.
Ben-Jeon
Dawn-Hyuna
Rose-Lisa-JisooŞimdi ise Naeyon'un kiminle kalacağı belirlenecekti. Ama tek sıkıntı, bunu secen kisinin de Naeyon olmasıydı... Haa, olaki bir ya da daha fazla kisiyi gruptan çıkartırlar o zaman odası değisebilir. Zaten kesinlikle Jeon ve beni ya da hyuna ve dawn'ı secicekti. Çünkü 3 kişinin kaldığı bir odada hem daha fazla kişi sığamazdı, hemde geldiğinden beri dawn ve jeon'u kesiyordu.
Biz dansa devam ederken sıra Naeyon'un sırasıydı. Onun partı gelmisti ve kareografiye göre öne cıkıp söylemeye basladı. Aslında sarkıyı söylemiyorduk ancak o söylemisti nedense. Gerçi nedeni mi olmak zorunda, zaten tek nedeni ilgi. Herneyse, herkes ondan büyülenmiş gözüküyordu.
Ben haric...
Bana muhtemelen ilk basta kıza önyargılı davrandığım icin sıcak gelmedi.
Ya da hislerim farklıydı?