Günaydın! Bugün cok heyecanlı uyanmıstum. Hatta ilk defa o kadar heyecanlı uyandım bile diyebilirim. Kücükken de dansa ilgi duyardım ancak yapabileceğim hic aklıma gelmezdi. İlk bölümden beri kendini tanıtmadın diyeceksiniz değil mi? Sadece biraz daha bekleyin...
Hemen kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Ardından mutfaktaki elmayı elime alıp cıktım. Bir kac dakikalık taxi ile gecirdiğim yolun ardından varmıstım. Sonunda...
Yarım saatlik bir bekleyisin ardından öğretmen gelmisti. Tatlı ve muhtemel benden 1-2 yas büyük, tatlı bir bayan.
Altındaki bol pantolonu ve oversize tisörtü harika duruyordu. İsmini sordum ve ismini söyledi.
Nam-ra...
Bu hayatımda duyduğum en güzel yabancı isim olabilir. Neyse fazla gecmeden basladık dansa. Ayrıca rap icin de ayrı bir eğitim alacaktım.2 hafta sonra...
Artık dans konusunda daha iyiydim. Zaten kücüklüğüm ve gencliğimde de calıstığım icin cok iyiydim.
Nam-ra ile bu süre icerisinde cok yakın olmustuk ancak o bugün kurstan ayrılacaktı. Büyük bir şirketten dans öğretmenliği icin teklif gelmis ve bana da sadece sans dilemek düsüyordu...
Yeni bir dans öğretmenim olacaktı ve bunun da bir erkek olduğunu söyledi Nam-ra...
Ertesi gün yeni öğretmenim gelmisti.
Cheong-san...
(öğretmenlere baska isim bulamadım sorgulamayın)
Önce kendini tanıttı ve benden 2 yas büyük olduğunu öğrendim. Ayrıca yeni bir öğrenci gelecekmis. 4 kisi calısıyorduk son günlerde de zaten ancak Cheong-san yanlızca bana ve yeni gelen öğrencisine eğitim vermekte görevliydi. Biz calısırken iceri birisi girdi. Ben hala aynadan kendi dansımı yapmakla mesgul durumdaydım. Öğrenci kendini tanıtıyordu ve adını duydum...
Jeon Jungkook...
Gözlerim büyüdü, büyüdü ve büyüdü. Onunla konusmadım ancak suratı asık olsa da bana sırıtıyordu. Sonradan biraz daha calıstık ve hoca ara vermemizi söyledi. Su icmek icin cantamın yanına giderken jeon geldi.J:demek sen ha?
Jn:e-evet ben... Ve sende-
J:bende buradayım. Aslında değildim ancak oranın sahibi ile tartıstık uzun mevzu yani.
Jn:wowUmursamaz bir tavırla "wow" dediğimi duyan jeon elindeki matarasını öylece koydu ve dans ederken kendimize bakıp yanlıslarımızı görelim diye koyulan aynadan kendine bakıyordu. Hoca cıkmıstı vr iceri geldi aniden.
Ch:cocuklar aslında sadece spor icin geldiniz biliyorum ama eğer istersenizz... Spor salonuna gidebiliriz?
J:tamam, gidelim.
Ch:harika, Jennie?
Jn:olur tamam.Spor salonuna gittik ve birkac spor aletiyle uğrastık ve geri dağıldık. Jeon bana daha sonra tek kelime bile etmedi. Bende ona demedim birsey.
5 ay sonra...
Artık Jeon ile aramız daha iyiydi. Pek yakındık diyemem ama biraz daha iyiydik. Numaralarımızı falan almıstık ancak yazmamıstık hic.
Bir gece otururken aklıma ne zamandır kuzenime yazmadığım geldi. Sonra ona yazmak icin uygulamaya girdikten sonra arama motorundan onu kaydetme seklimi yazdım. Ancak altında Jeon'da cıktı ve ona gözüm taklıdı. Hesabına tıkladım sonra...
Baktığımda hic sohbetimiz yoktu ve aktifti. Bir sohbet baslatma kararı aldım icimdeki hisse kapılıp...Jn:hey, aktifsin?
J:beni mi izliyorsun?
Jn:hayır yanlızca gözüm
takıldı. Merak ettim.J:kız arkadasım bir an olsun
ne yaptığımı kacırmak istemiyor.Jn:kız arkadasın mı var?
J:evet. Benim gibi havalı
birinin nasıl kız arkadası
olmaz ki 😎Jn:YA SALAK
PUAHXYWHBXBEJ:neyse, neden uyumadın?