WIUUW//Kalp Kalbe...

3 1 0
                                    

Dansımız bitti, hepimiz çantalarımızı aldık ve cıkıyorduk. Bu esnada Naeyon geldi yanımıza. Ben ve jeon konusuyorken lafımızı bölerek;

Ny:hey, dans etmekte harikasın.
J:oh, tesekkürler. Sende öyle.
Ny:sağol. Adın neydi bu arada?
J:jeon. Sadece jeon desen yeterli.
Ny:güzelmis. Beni zaten tanıyosun
J:hm hm
Ny:bu arada yasın ka-
Jn:hadi jeon gel biz gidelim

Jeon'u kolundan aniden cekistirmem ile Naeyon'un bakısları cok değisti.

J:nereye ya
Jn:acil islerimiz var ya hani jeoncum
J:iyi doğru.
Ny:tamam. O zaman numaranı ver
Jn:OHA
Ny:ne?
J:ne?
Ny:neye oha tatlım pardon?
Jn:aga hayir hikayenin devamında sen kesin yavsicaksın buna. Hayir mademki cocuğu istiyosun bırak da o alsın yani numaranı. Erkekten gidip numara istemek nedir ya.
J:HSNXHJWBSJXNW

Naeyon'un ters bakısları arkasını dönmesi ile son buldu. Biz de geri gittik eve. Ev diyorum cunku benim icin ev. Cunku jeon benim evim ve ben onunla birlikte oradayım...
Taxideyken cama baktım ve derin düsüncelere daldım. Jeon'da bunu anlamıs olacak ki yüzümün düsmesine cokta bir tepki vermedi.
Dairemize girdik ve ben atarlı ama üzgğn bir sekilde odamıza gittim. Hemen giyinme odasından kıyafetimi aldım ve banyoya gittim. Jeon ise sadece beni izliyordu. Tam benimle konusacaktı ki kapıyı kapattım banyoya girip. Ardından kapıyı geldi, ve tıkladı.

J:jennie?

Kapıyı kilitledim ve bu sesi duyunca bir daha konusmadı. Duyduğum kadarıyla bir kac saniye sonra basını ve elini kapıya yasladı, ve fısıldadı kendi kendine...

J:ne istiyorsun jen?

Bu benim kalbimi kırmıstı cunku ben ondan cok bir sey istememistim. Sadece eğer benimle alakalı bir sorunu olursa vs benimle mutlaka cekinmeden konusmasını söyledim, onu her kosulda dinleyebileceğimi söyledim. Ona ne yapmıstım? Daha doğrusu ona yaptığım seyi isteyerek mi yapmıstım? Yeniden kapıdan bir ses geldi. Bu kez ise sırtını kapıya dönüp prada oturmustu öylece. Bende ona banyodan eslik ettim. Aynı sekilde bende yere oturdum. Daha sonra ise banyoda seslerin yankı yaptığı aklıma geldi. Jeon'un çok mutlu olacağını düsünerek mırıldanmaya basladım onun bana yazdığı sarkıyı.

함께 웃고, 함께 울고
이 단순한 감정들이 내겐 전부였나 봐
언제쯤일까 다시 그댈 마주한다면

"Birlikte güldük, birlikte ağladık.
Bunlar basit duygulardı
Ama benim icin hersey demekti..."

Duyduğum tekleyen nefes ile güldüğünü anlayabilmistim. O ise bana eslik etti kapının ardından...

언제쯤일까 다시 그댈 마주한다면
눈을 보고 말할래요
"보고 싶었어요"...

Mükemmel sarkının mükemmel nakarat kısmını bitirdik ve sustuk. Yaklasık 10 saniyelik sessizliğin ardından söyledim...

Jn:seni seviyorum Jeon...

o ise bana karsılık verdi

J:seni seviyorum Jen...

Gözlerim dolmuştu, ağlamamak icin kendimle celisiyordum. En sonunda oldu. Burnumu cekmemden ağladığımı anlayan jeon'un bir anda ayağa kalktığını anlamak pekte zor olmamıstı. Kapıyı acmam icin elleriyle kapıya vurmaya basladi.

J:jennie? Jennie iyi misin?
Jn:iyiyim jeon.
Jn:jen lütfen kapıyı ac. Jennie hadi abicim acar mısın kapıyı?

Abicim mi? Bana genelde ya jen derdi ya da böyle derdi. "abicim". Bu kelime ilk defa bu kadar tuhafıma gitmisti
Sanki artık bana bunu demesini istemiyor gibiydim. O hala kapının ardından kapıyı açmam için yalvarırıken ben ise onu duymaz olmustum. Bir anda geri yükseldi sanki jeon'un sesi. Konustum;

Jn:tamam, tamam acıcam...
J:hadi

Sakince kapıyı actım ama onun yüzüne bakamıyordum bile nedense.
O da bana neden bakamadığımı sorgular gibi baktı ama ben ise hic birsey diyemedim ona.

J:iyi misin?
Jn:sanırım...
J:anlatmak istediğin bir sey var mı?

Aishh, kahretsin! Sanki biliyor gibiydi. Bilerek sormustu sanki bu soruyu. Ama ben ise iyi yalan söyleyemediğim icin mecburdum buna. Bileğinden tuttum ve banyonun ısığını kapatıp yatak odasına, yatağın yanına götürdüm. Ayaktaydık ikimizde. Ve ben ise almıstım kararımı, söyleyecektim ona...

Jn:jeon benim sana cidden anlatmam gereken bisey var.
J:seni dinliyorum.
Jn:bak böyle garip hissetme bayadır var ama ne hissettiğimi bugün anladım ve bir kac haftalık olan düsüncelerime dayanarak söylüyorum ki; senden hoslanıyorum...

Jeon sadece donup kalmıstı. Kız kardesim dediği birisinden bunu beklemezdi bence de. Ama kim olsa ister ki hoslanmasını?
Bana baktı yeniden ve konustu.

J:jennie bak hislerini anlıyorum ve bu gayet normal bir sey. Ama bilmiyorum, yani bence arkadas olsak daha iyiyiz.
Jn:tamam benim icin hic sorun değil. Sadece bunu söyledim diye aramız acılmasın yeterli.
J:jennie aynı odada, aynı kursta ve aynı gruptayız. İstesekte aramız acılamaz hsbzhdbsbzx
Jn:haklısın bsnxmdnsnxx

Ufak gülüsmemizden sonra bana bakti ve gülümsedi. Bende ona gülümsedim ve aniden, beklemediğim bir anda beni kendine cekti...

 Bende ona gülümsedim ve aniden, beklemediğim bir anda beni kendine cekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gif halinde koyulmadığı icin böyle yapmak zorundaydım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(gif halinde koyulmadığı icin böyle yapmak zorundaydım)

Nerdeyse 15 saniyenin ardından konustum tekrar;

Jn:seni seviyorum Jeon...
J:seni seviyorum Jen...
Jn:keske ömrüm boyunca böyle kalabilsem. Senin kollarında...
J:ahahh keske ama aclıktan ölebiliriz.
Jn:valla sen acıksan beni bile yersin.
J:haklısın. Gel buraya HAAAĞM
Jn:AY HOST ULAN
J:COK AYIP. O YÜZDEN 2 DEFA YİCEM
Jn:GİT EKMEK FALAN KEMİR LAN
J:mantıklı.
Jn:BSBXHSBZBXNS

Koşuştururken mantıklı dedi ve bir anda mutfağa yöneldi. Bende güldüm ve ardından gittim. Daha sonra ise o kendine yemeğe bakarken bende elime plastik bıcaklardan birini aldım. Hemen arkasına gittim ve bıcagı ensesine dayadım.
Farklı bir ses tonu ile;

Jn:Naeyon mu ben mi?

Dedim...

J:s-sen lan tabii ki.
Jn:heh böyle adan ol
J:HSBXHSBZBX

Bıcağı geri aldığım yere koydum ve yanına gittim yine. Dolaptaki seylerden bir yemek yaptık. Harikaydı cidden baya güzek olmustu ve hem yemis hem de jeon ile yemeği yaparkem eğlenmis ve bazı seyler hakkında konustuk. O gece de onları ve birkac seyi yiyerek film izledik. Ben uydum, jeon'da yanıma uyudu. En rahat uykularımdan birisini daha yasamıstım sanırım.

"sen benim evimdin.
Geri dönücem jeon"

WIUUWHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin