Selamm!
Bildiğiniz gibi önceki bölümde, sizlere jeon ve benim sarkımı anlattım ve o bölümün acıklamasında bazı gelismeleri söyledim. "grup üyeleri belirlendi". Evet, belirlendi. Kimlerin kaldığını da hemen anlatacağım, sabredin.Yine bir sabah Jeon ile sirkete gittik. Artık hayatımız bir parcası olan dans eğitimini alıyorduk hala fakat bu kez şirketteki hocalar tarafından öğrenecektik. Gittik yine jeon ile sirkete ve bütün herkes oradaydı gruptaki. Daha sonra iceriye Bay Joon girdi biz ısınma hareketleri yaparken.
J:hosgeldiniz bay joon
Rs:hosgeldiniz efendimBu arada calısma esnasında herkes vardı ve oradaki isimleri sayayim size.
Ben,
Jeon,
Rose,
Lisa,
Jisoo,
Hyuna,
DawnDaha sonrasında bay joon bize karsılık verdi ve her zaman biz gösteri yaparken oturduğu yere oturdu. Hepimiz merakla ona bakıyorduk, ona ve elindeki forma...
Konusmaya basladı bay joon;Bj:evet gencler öncelikle merhabalar. Hepiniz bulunduğunuz yere oturun lütfen ve beni dinleyin.
Herkes bulunduğu yerde bağdas kurdu ve dikkatle dinledi.
Bj:sizleri hic bekletmeden konuya gireyim o zaman. Bildiğiniz gibi ilk buraya geldiğiniz gün hepinizle birer birer odamda konustum. Sizlerin iyi ve kötü yönlerini, eksiklerini ve pozisyonlarını söyledim. Ancak henüz hersey bitmemisti o anda.
Hepimizin yüz ifadesi değisti, suratı asıldı. Bende onlara dahilken jeon'a baktım ve kendinden emin duruşunu gördüm. Onun da bana bakması ve resmen gözleriyle gözlerime "başarıcaz" demesi beni de yükseltti. Bende artık özgüvenli bir durus ile bekliyordum konusmanın geri kalanını. Bay joon ise bana ve Jeon'a baktı, "👍" işaretini yaptı eli ile. Artık her ikimiz de kalacağımızı biliyorduk.
Jeon'a dönüp yeniden umutla gülümsedim ve o da bana güldü. Ardından dinlemeye geri döndük.Bj:bazılarınızın gideceği gibi, bazılarınız da gelecek...
Herkes anlam vermeye calısırken kapı tıklandı nazikce...
Bj:gell
İceriye giren kisi bir kızdı. Güzel fizikli, bakımlı ve ilgi cekiciydi. Jeon'un hemen bakısları değismisti resmen. Hatta bırakın Jeon'u, Dawn bile farklı bakıyordu ona. Kim olduğunu merak ediyorlar ama bir yandan da bizle kalması icin dua ediyorlardı sanki...
Sahi, kimdi bu kız?Bj:arkadaslar, yeni üyeniz Naeyon...
Herkes şaşırmaya başladı ancak ben ise tğm sakinliğimle olabilecekleri düsünüyordum. Cunku kızın bakısları kesinlikle normal değildi. Gözü Dawn'a kaymıstı sanki...
Ny:merhaba...
Rs:merhaba
Bj:öncelikle grup üyelerine kendini tannıt istersen Naeyon.
Ny:tabii ki, ben Naeyon, 19 yasımdayım, grupta lider vokal ve visual pozisyonlarını aldım.Hemen Dawn atıldı.
Dw:nerelisin?
Ny:kore, siz?
Dw:bende
Hy:hm hm bende
Ls:Tayland
Rs:yeni zelanda ama annem koreli
Ny:hmm anladım. Geri kalanınız koreli sanırım değil mi?
J:hm hm
Js:kıyafetin güzelmiş.(ayakkabılar haric)
Ny:sağol.
Kızlara cok memnuniyetsiz bir tavırla yaklasırken jeon ve dawn'a karsı cidden cok iyiydi. Pick me iste!
Bj:herneyse, istersen oturabilirsin.
Ny:sağolun efendim.Bay joon'un önünde saygı gerekçesiyle eğilip yanımıza geldi ve benim soluma oturdu.
Bay Joon'a geri döndümBj:çalışmaya devam edebilirsiniz arkadaslar.
Naeyon elini kaldırarak sordu
Ny:ama bay joon
Bj:evet?
Ny:bende mi dans edicem
Bj:hm hm
Ny:bunlar dans için uygun kıyafetker değil, hemen değişip gelirim isterseniz.
Bj:yani bilmiyorum.
Ny:ben bunlarla da yaparım ama dansı bilmiyorum yani belki de bazı şeyleri yapamam diye söyledim.
Bj:evin yakınsa hemen
Ny:peki sağolunYeniden eğildi ve gitti...