Вранці Оля виявила, що лежить на ліжку, вкрита ковдрою. Сонце було вже в зеніті та відкидало промені на холодні стіни вежі.
Вставши з ліжка, Оля підійшла до вікна і здивовано вигукнула: перед очима встала широка галявина, всипана різноманітними квітами, яких вона ніколи не бачила. Такий барвистий килим ніяк не в'язався з грубими й сірими стрімчаками. Попри такий контраст, пейзаж був чарівним.
Почулися кроки, і в кімнату зайшов Дан, тримаючи в руках квіти.
— Привіт, ось вирішив трохи прикрасити наш тимчасовий притулок, — зніяковіло посміхнувшись, промовив Дан.
— Мене ж не можна залишати одну, ти забув? — не втримавшись, вколола його Ольга.
— Тут тобі нічого не загрожує,— спокійно відповів Дан, ставлячи квіти у скляну пляшку з водою.
— Дан, — Оля глянула на кольорову панораму за вікном. — Повернімось до нього.
— Хіба ти не чула Макса? — стомлено запитав Дан, безсонна ніч і тривожні думки позбавили його сил.
— Йому потрібна допомога,— з благанням промовила дівчина. — Будь ласка, повернімось.
— Оля, — Дан підійшов до неї, стиснувши її плечі, заглянув в очі. — Він ніколи не пробачить мені, якщо я зараз піду проти нього. Ади немає, тому інші чаклунки не становлять для нього великої загрози.
— Чому ти так впевнений? Ти ж не хочеш сказати, що Ада могла взяти собі в союзниці слабких відьом? — вона не могла змиритися з тим, що доведеться сидіти в укритті, доки Максим один боротиметься з десятком розлючених відьом.
— Ада не могла терпіти тих, хто могутніший і сильніший за неї, — твердо промовив Дан. — Її ненависть до Максима була не стільки через нібито відібрані права, скільки через те, що він був сильнішим. Ада це знала і розуміла, але була непримирима. Тому їй хотілося знищити Максима, щоб бути єдиною та могутньою відьмою.
— Але їх же багато, — розгублено промовила Ольга. — Він не зможе...
— Я розумію, ти боїшся за нього, — з сумом посміхнувся Дан, — але ми повинні залишатися тут.
— Тоді... — її погляд знову ковзнув на квіти за вікном, — розкажи, що це за місце.
— Я мало знаю це місце, — повільно промовив Дан. — Максим тільки одного разу розповів мені про нього. Єдине, що мені відомо, це те, що він приїжджав сюди, коли йому було важко. На душі в нього завжди було неспокійно, тож майже весь час він проводив тут.
ВИ ЧИТАЄТЕ
По той бік дійсності
Ficção AdolescenteІноді життя може змінитися, не даючи жодної підготовки та інструкцій. Здавалося б, що може бути особливого у прогулянці парком. Компанія підлітків, що дочекалася весняних канікул, навіть уявити не могла, чим обернеться для них звичайний день. Заміст...