9 Bölüm

1.1K 36 2
                                    

Buğra


Elbette onu istiyordum ama bu kadar üzgünken ve kendini bu kadar savunmasız hissederken ona bunu yapamazdım. Kendini hazır hissetmesi gerekirdi. Kulağına eğilip "benim olmanı istiyorum." dedikten sonra surat ifadesinden endişesini ve korkusunu anladım.


Bir kaç dakika gözlerinin içine baktıktan sonra yanına yattım. Sanki az önce o kadar tartışmayı yapan biz değildik. İlk günkü gibi heyecanlanıyorum ve duygularım hala aynı ona karşı ne kadar kızmış olsam da. Aslında onunda mantıklı bir açıklaması var elbette ama yinede bir haber verebilirdi. Yine düşünmekten beynim durmaya başladı. Ben bunları düşünürken onun yanımdan kalkmaya çalıştığını gördüm. Ani bir hareketle kolundan tutup kendime çektim. Planlanmış bir şey değildi sadece yanımda kalmasını istiyordum.


"Napıyosun bırak beni. Senin gibi bir psikopatla burda kalmak istemiyorum." gözlerinde gerçekten korku vardı.


Artık gerçek yüzümü görme zamanı gelmişti. Evet bu hayattan vazgeçmek istiyordum çok uğraştım vazgeçtim ama geçmiş benim peşimi bırakmıyor ne kadar güçsüz olursam çevremdekiler o kadar zarar görür çevremdekileri korumak istiyorsam eski gücümü kazanmalıyım. Serayı seviyorum ve eminim o pislikler bunu duydukları gibi ona zarar verip beni daha çok yıkmaya çalışacaklar artık değer verdiğim birini dahi kaybetmek istemiyorum.


"Hiç bir yere gitmiyosun !" sesim emir verir gibiydi ve oda anlamış olacak ki kaşlarını çatarak bana baktı. "Boşuna öyle bakma bir yere gitmiyosun dedim."


"Sen kimsin ki bana emir veriyosun." sinirlenmişe benziyordu ama yapacak birşey yok demek ki onu yanımda sadece böyle tutabilirdim ve bende o zaman böyle olmaya devam ederim.


"Ben mi? Kim olduğumu gayet iyi biliyosun diye düşünüyorum."


"Kim olduğun umrumda bile değil. Kişiliğini ve yüksek egonu el ve siktir git hayatımdan!"


Siktir git mi demişti bana? Kendimden bile çok değer verdiğim insan şimdi bana siktir git mi demişti?


Sinirden durduğum yerde duramıyordum. Gerçekten bu kız hayatıma girdiğinden beri karanlık yanım ortaya çıktı. Kendimi sakinleştirmek için ayağı kalkıp odanın içinde volta atmaya başladım.


"Sana beni bırakmanı söylüyorum duymuyo musun?" sesi titrek çıksa da hala bana karşı gelmeye devam ediyordu o böyle yaptıkça daha çok kontrolden çıkıyorum. İlk tanıştığımız zaman ki adam değilim ve bunun onu korkuttuğunu görüyorum. Ama en kısa zamanda gerçekleri görmesi daha iyi.


Sinirim bir türlü geçmek bilmezken kapıya doğru yürüdüm. Tam kapıyı açarken arkamdan duyduğum sesle gülümsedim. "Sonunda. Beni daha ne kadar burda tutabileceğini sanıyordun ki zaten." diyip kahkaha atarak ayağı kalktı.


Sert bakışlarımı ona doğru yollarken " otur oturduğun yerde." dememle kalktığından daha hızlı bir şekilde yatağa oturdu. Bana bakmaktan kendini alıkoyuyordu korktuğu çok belliydi ama ona nazik davranmak içimden gelmiyordu. İlk defa biri için o kadar heyecanlanıp süpriz hazırladım ve ağzıma sıçtı ilk defa birisi beni rezil etti bunun intikamını alacaktım elbette.

Psikopat Sevgilim ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin