Bölüm 4

1.2K 47 1
                                    

Sera

Ben heyecanımla başa çıkmaya çalışırken kendimi cafenin önünde buldum.. Ecem kolumdan çeker edasıyla beni cafenin içine sürükledi. Tabiki ilk dikkat ettiğim Buğranın nerede olabileceğiydi. Etrafa ne kadar bakınsamda göremedim. En başta moralim bozuldu. 

"Sera ne oldu burayı sevdiğini söylemiştin." Ecemin sorusuyla kendime geldim. O kadar çok adepte etmişim ki kendimi onu göreceğim diye göremeyince moralim bozuldu haliyle.

"Bir şey yok Ecem. Seviyorum elbette." Ne kadar inanır bilemem ama şuan onu düşünecek durumda değildim. Hala bir umut çevreye bakınıyodum.

"Ayyy Cenk nerede acaba. Hala sipariş almaya biriside gelmedi." Ecem de benimle aynı durumdaydı oda Cenke bakınıyodu.

Sonra bi anda güler yüzlü birisi bize doğru geldi. Çook heyecan yapmayın çünkü o Buğra değil Cenkti. Ecem sevinçten neredeyse kalkıp sarılacaktı. Ama haklıydı ben Buğrayı görünce acaba nasıl tepki vereceğim..

"Buyrun siparişlerinizi alayım hanımlar." Cenk yine çok karizmatik ve kibardı.

Ecem hemen atladı tabi " Tavsiye edebileceğiniz güzel pastanız var mı acaba?" hiç bir fırsatı kaçırmıyor kız.

"Elbette Buğra beyin kendi elleriyle yaptığı çilekli pasta var hemde bugün yaptı taze ister misiniz?" Ecemden cevap beklerken birden bana baktı.

Ama ben az önce verdiği cevabın etkisindeydim. - Buğra beyin bugün kendi elleriyle yaptığı çilekli kek. BUGÜN !!- Yani Buğra bugün buradaydı peki şimdi neredeydi. Acaba geç mi kalmıştık. Bu sorular kafamda döndü durdu ve tekrardan bi üzüntü aldı beni. Belki de erken gelsek görebilirdim.

"Yine moraliniz bozuk gibi size de pasta getirmemi ister misiniz kızlar pasta yiyince mutlu olurlarmış." diyip sevimli bi gülümseme attı bana. 

Ben hala düşünceler alemindeydim ki kızların Sera demesiyle kendime geldim.

 

"He he.. Efendim kızlar?" şaşkın şaşkın onlara bakıyordum ama onlar benden daha şaşkındı. Sonra bakışlarımı Cenke çevirdim. "Bir şey mi dediniz?" dedim soru sorar gözlerle.

"Yine moraliniz bozuk sanırım size de pasta getirmemi ister misiniz belki mutlu olursunuz demiştim." yine gülümsedi. 

Evet Cenk yakışıklı çocuktu ama ben Buğrayı seviyordum ayrıca Ecem Cenke karşı ilgi duyuyordu. Öyle olmasa bile yine de olmazdı çünkü Buğra vardı..

"Ben çilekli pasta sevmem.. Yine de teşekkür ederim." zoraki bir gülümseme attım.

"Sera frambuazlı pasta sever var mı acaba?" Ayça benim adıma sormuştu bile.

Psikopat Sevgilim ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin