GERİ DÖNÜŞ

32 1 0
                                    




SERA


Ne yapacağımı şaşırmış durumdaydım. Titremeye başladım ve korkuyla Ecem'e baktım. 

" Nasıl açık bırakmadın kim geldi o zaman " dedim korkuyla.

Ecem'de bana aynı korkuyla baktı. Ben olduğum yerde kalırken Ecem bir adım attı ve bana dönerek işaret parmağıyla sessiz ol işareti yaptı. Sadece kafamı sallayabildim.

Ecem içeri girip evde kim var diye seslendi. Bir süre ses gelmedi ve sonunda içerden Ecem'in annesi Aysu teyzenin sesi geldi.

"Neredesin kızım sen. Arıyorum arıyorum telefonunda evde kafayı yedireceksin bana" dedi.

Aysu teyzenin sesini duyduğum gibi refleks olarak üst kata kaçtım. Ecem bana döndü ve sakin ol işareti yaptı. Yanıma gelip sessizce "Ben hallediyorum burada bekle beni" dedi.


Ecem içeriye girdi ve bir süre merdivenlere oturup onu beklemek zorunda kaldım. Sensörlü ışık bir yanıyor bir sönüyordu. Bende kafamı duvara yaslamış son zamanlarda yaşadıklarımı gözümün önünden geçiriyordum.


BUĞRA

Binadan ateş topu gibi bir öfkeyle kendimi dışarı attım. Olduğum yerde kendi etrafımda dönüyordum. Göz ucuyla Cenk'e baktım bana bakamıyordu bile. 

Cenk'e baktım. " Arabayı getir girişi görecek şekilde park et. Ama biz girişi görelim içeriye giren çıkan bizi görmesin. Bence söylememe bile gerek yok ama yine de söyleyeyim!"

Seranın buraya geleceğinden eminim nereye gidecek ki son şansım burası aklıma başka bir yer gelmiyor.

Ben Serayı bulmakta uğraşırken mekanlarda da pürüzler çıkıyordu. Döndüğümü duyanlar sözde kendince gözdağı vermeye çalışıyordu. Şuan hepsini yazıyorum listeye ben şu işi bir halledeyim bu öfke ve korkuyla hepsinin hayatını s.kicem!


Ben tam inkitam planları için gözümü karartırken binadan çıkan iki kişi gözüme takıldı. Tanıdık gibi geldi gözüme kapişonlu montla kendilerini kamfule etmeye çalışmışlar. 

Cenk şerefsizi hala gelmedi ama koşarak arkalarından gittim. Şansa beni görmediler ve yaklaştım iyice ve sesini duydum. Onun sesini.


SERA


Ecem annesini oyalayıp dışarıya çıktı elinde kapişonlu mont ne bulduysa getirmiş. Bizi kamufle edecek her şeyi düşünmüş.  

Yanıma koşarak geldi "Hadi çabuk giyinelim ve buradan uzaklaşalım. Babam babanın yanına gitmiş bence bize gelecekler dün baban arayıp benimle konuşmak istediğini söylemişti" dedi.

İlk bir an panik yaptım. Sonra duraksadım ve " Ecem bu olaya karışmanı istemiyorum. Senin de başın derde girmesin. Ben bir süre uzaklaşıp geri döneceğim senin ailende paniklemesin benimkiler zaten dağılmıştı" dedim

"Saçmalama be benim yüzümden zaten o psikopat buldu adresi. Konuşma ve üzerini giy sokağa atarım seni yoksa böyle " dedi gülerek. İstemeden de olsa gülümsemiştim.

Olacaklardan habersiz SÖZDE kamufle olup binadan çıktık. Biraz ilerledik sohbet ede ede gidiyorduk daha ana caddeye çıkmadan arkamda birini hissettim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Psikopat Sevgilim ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin